וורמברנד: "מגה הום" תוסיף 110 מיליון שקל למחזור השנתי

כך מסר מנכ"ל מגה קמעונאות בחנוכת הסניף השלישי של תת-הרשת בחולון ■ בתוך שנה תמנה "מגה הום" 8 סניפים, שניים מתוכם בירושלים ובבאר-שבע

יעד המכירות של תת-הרשת מגה הום של רשת מגה הוא 110 מיליון שקל בשנה. כך מסר היום (ד') מנכ"ל מגה קמעונאות, זאב וורמברנד, בחנוכת הסניף השלישי של תת-הרשת בחולון.

מגה הום חנכה כבר מתחמים בנשר וחדרה, ובתוך שנה תמנה תת-הרשת 8 סניפים, שניים מתוכם בירושלים ובבאר-שבע. היקף ההשקעה הכולל של מגה במתחמים עומד על 12 מיליון שקל, 1.5 מיליון שקל לכל מתחם.

מתחמי מגה הום מוקמים בתוך סניפי מגה בול וכוללים פעילות בתחום ה-DIY ("עשה זאת בעצמך"), כלים וטקסטיל לבית וכן פינות של רשת ד"ר בייבי כ"חנות בתוך חנות".

"שוק ה-DIY מגלגל כ-5 מיליארד שקל בשנה. 80% מצרכני ה-DIY מחפשים פתרונות יותר פשוטים לבית. יש לנו בסניפים מעל 35 אלף פעולות קופה בחודש, וזה מביא תנועה מדהימה לחנויות. נציע מחירים נמוכים ב-15% משני השחקנים הגדולים בתחום - אייס והום סנטר. נוכל לעשות זאת כי אנחנו מצטמצמים למוצרי 'הכול לבית' ולמוצרים מהירי מכר", מסר וורמברנד.

במגה מצהירים כי מגוון הקטגוריות יהיה רחב יותר משופרסל, אך המחיר יהיה גבוה יותר משופרסל.

יצוין כי הרשתות הום סנטר ואייס הפסיקו לכבד את תווי השי של רשת מגה. בשתי הרשתות יחד כובדו תווי השי של מגה בהיקף של כ-100 מיליון שקל בשנה. במגה מקווים כי המתחמים החדשים יגדילו גם את פעילות התווים.

וורמברנד גם צופה כי הכנסת רשת ד"ר בייבי למתחמים תגדיל את מכירות רשת התינוקות ב-30%.

"ד"ר בייבי הפסידה הרבה מאוד כסף בשנים קודמות, והיא תהיה מאוזנת בשנת 2012. עשינו בה שינוי גדול מאוד. שינינו את עולמות התוכן, ואנחנו מביאים מוצרים תחרותיים כולל חבילות לידה", אומר וורמברנד.