אינטל העולמית מקדמת את מולי אדן לסגן נשיא בכיר

אדן, 60, מנכ"ל ונשיא אינטל ישראל הנכנס ימונה לתפקיד סגן נשיא בכיר בחברה העולמית, כ"הוקרה על ביצועים מעולים" ■ אדן יחליף בתפקידו כמנכ"ל ונשיא אינטל ישראל את מקסין פסברג

סבב המינויים באינטל ממשיך: בשבוע שעבר הודיעה החברה על שינויים בהנהלתה, וכעת היא מודיעה על קידום נוסף - מולי אדן, מנכ"ל ונשיא אינטל ישראל הנכנס ימונה לתפקיד סגן נשיא בכיר בחברה העולמית, כ"הוקרה על ביצועים מעולים", לדברי החברה.

אדן, 60, ניהל עד כה חלק מרכזי בפעילות ענקית השבבים - חטיבת המחשבים האישיים (PCCG). בתפקידו היה אחראי באופן ישיר לכ-70% מהכנסות החברה בשנה האחרונה. אדן מתכוון לחזור לעבוד בישראל מסיבות אישיות, לאחר כמעט עשור שבו שהה במטה החברה בעמק הסיליקון.

אדן יחליף בתפקידו כמנכ"ל ונשיא אינטל ישראל את מקסין פסברג, שתעבור לתפקיד מנהלת חטיבת הייצור באינטל ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אדן אחראי על פעילות הייצור של אינטל בקרית גת ועל מרכזי הפיתוח שמפעילה אינטל בישראל, ובעיקר בחיפה. פסברג תמשיך לפעול לקידום התמיכה של הממשלה בהשקעות של אינטל בהרחבת פעילות הייצור המקומית.

סדרת המינויים שהתבצעה במקביל לשינוי בתפקידו של אדן, היא יריית הפתיחה הרשמית לקרב על תפקיד מנכ"ל אינטל, במקום פול אוטליני. בשנתיים הקרובות, צפויה אינטל להודיע על המנכ"ל הבא ועל הפרק גם מינוי אפשרי של הישראלי הבכיר בחברה, דדי פרלמוטר, המכהן כעת כאחראי על כלל המוצרים בחברה.