גליקומיינדס נכנסת ל-8 מדינות נוספות בארה"ב

תרחיב את מערכי השיווק של החברה למדינות: אוהיו, דלאוור, וירג'יניה, וירג'יניה המערבית,מרילנד, ניו ג'רזי, פנסילבניה ומזרח קנטאקי

חברת גליקומיינדס , המפתחת ומוכרת טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך לאבחון מוקדם וניהול של מחלת הטרשת הנפוצה, מדווחת על קבלת הזמנות ראשונות במדינת אוהיו שבארצות הברית לבדיקות הייחודיות שפיתחה לאבחון מחלת הטרשת הנפוצה וכן על הרחבת פעילותה השיווקית בשבע מדינות נוספות בשוק האמריקאי.

בין המדינות אליהן נכנסת גליקומיינדס לפעילות ראשונה נמצאות: קנטאקי, פנסילבניה, ניו ג'רזי ,מרילנד וירג'יניה, וירג'יניה המערבית ודלאוור. אזור מרכז-צפון.

בכך מתרחבת גליקומיינדס לראשונה למדינות נוספות בארה"ב מעבר להתמקדות העסקית עד כה באזור מערב ארה"ב, שם גם ממוקמת המעבדה הראשית של החברה. בגליקומיינדס מעריכים כי המשך החדירה השיווקית ופריסת הפעילות במדינות נוספות בארה"ב תחשוף את החברה בפני נוירולוגים ורופאים המתמחים ומטפלים בטרשת נפוצה בהתאם תאיץ עוד יותר את קצב ההזמנות.

גליקומיינדס מעדכנת כי עד היום הוזמנו יותר מ-800 בדיקות של החברה בארה"ב לאיתור ואבחון חולי טרשת נפוצה וכי החברה מגדילה בהתמדה את קצב שיווק ומכירת הבדיקות.

אבינועם דוקלר, מנכ"ל גליקומיינדס, אמר "עם השלמת השלב הראשון בתוכנית השיווקית של החברה שהתמקד במכירות באזור מערב ארה"ב, עוברת כעת החברה לשלב השני בתוכנית הצמיחה. תחילת המכירות בארה"ב התבצעה בהתאם לתכנון המקורי, וכעת על בסיס ביצועי מאות בדיקות ושביעות הרצון של הרופאים המטפלים וכן כחלק מההכרה ההולכת וגדלה לאיכות בדיקות האבחון שלנו החלטנו להרחיב את המאמץ השיווקי גם למדינות נוספות בארה"ב. במדינות החדשות מאובחנים למעלה מ-17% מחולי טרשת נפוצה בארה"ב ולחברה יש הזדמנות לרכוש בהן נתח שוק משמעותי במהלך השנים הקרובות. אנו רואים בחודשים האחרונים עלייה גוברת בדרישה לבדיקות הייחודיות של גלייקומיינדס בארה"ב ומאמינים כי כניסתנו למדינות החדשות תגדיל את היקף ההזמנות".

כמו כן דיווחה החברה היום על התקשרות עם קרן ההשקעות העולמית יורקוויל להשקעה בחברה של 5 מיליון דולר על פני תקופה של שנתיים כנגד הקצאת מניות.