קיצוץ בחדשות ערוץ 2: הפחתה של עד 15% בשכר

קיצוץ השכר כולל דמויות בכירות בחברה, ובהן מגישים ופרשנים בכירים וכן חברי הנהלה ■ הסיבה: דרישה שהגיעה מצד הזכייניות קשת ורשת, שיצאו גם הן בקיצוצים

קיצוץ דרמטי בחברת החדשות של ערוץ 2. ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים התבשרו בכיריה של חדשות ערוץ 2, ביניהם עיתונאים וחברי הנהלה, כי שכרם יקוצץ בשיעור של 10% עד 15%. קיצוץ השכר כולל דמויות בכירות בחברה, ובהן מגישים ופרשנים בכירים.

כמו כן, בצד קיצוץ זה, הפסיקה חברת החדשות להעסיק כליל עובדי פרילאנס ותסתפק בעובדים שכירים. במקביל, יתבצע קיצוץ בשכר גם אצל עובדים זוטרים יותר.

כמו כן, פוטרו עובדים מעטים, ותקנים שלא אוישו באחרונה בוטלו כליל. עוד נודע כי חברת החדשות פועלת מול ספקים להפחתת עלויות ולדחיית תשלומים.

הקיצוץ המאסיבי נובע מדרישות של חברות-האם של חדשות ערוץ 2 - קשת ורשת - לערוך קיצוץ, בהמשך לקיצוצים שנעשו בתוך הזכייניות בעקבות רבעון קשה בטלוויזיה המסחרית שנבע מירידה תלולה בזמן הפרסום.

כפי שפורסם לראשונה כאן, לא מן הנמנע כי בהמשך גם יקוצרו או יבוטלו רצועות שידור של חברת החדשות. נציין כי קיצוץ דומה נערך בזמן המשבר הכלכלי של 2008, אולם עם השיפור המצב הכלכלי, הושב השכר המקורי.

בחדשות ערוץ 2 סירבו להגיב לדברים.