מקורבים לחקירה: נתן אשל לא יוכל לחזור ללשכת ראש הממשלה

גורמים המקורבים לחקירת הפרשה טוענים כי רוב העדויות שנמסרו עד כה תומכות בגירסתה של ר' ■ 16 עדויות נגבו עד כה, אשל עצמו ייחקר בתחילת השבוע הבא

גורמים המקורבים לחקירת ראש לשכת ראש הממשלה בחשד להטרדה של עובדת בלשכה מאמינים כי רצף העדויות נגדו והטענות שהועלו נגדו בהן לא יאפשרו את המשך עבודתו בלשכה החשובה במדינה.

הפרשה התפרסמה בשבוע שעבר, אך החקירה נגד נתן אשל החלה קודם לכן, בעקבות הפנייה ליועץ המשפטי לממשלה מצד 3 הבכירים שעובדים עם ר': ד"ר יועז הנדל, צבי האוזר ויוחנן לוקר.

ההערכה המתגבשת בקרב הגורמים העוסקים מקרוב בחקירה היא כי נתן אשל לא יוכל לשוב לתפקידו, בין אם התלונה תהפוך לתיק פלילי ובין אם תסתיים רק בסעיף משמעתי.

אשל עצמו צפוי להיחקר בתחילת השבוע הבא, בעוד ר' עדיין מסרבת למסור את עדותה בנציבות שירות המדינה, ולא ברור אם תימסר בעתיד.

עדויות: "אשל השתלט על החיים של ר'"

עד היום נגבו 16 עדויות אשר רובן תומכות בסיפור ההטרדה, מהן עולה חשד כי אשל עקב אחרי ר', רצה לדעת היכן היא נמצאת בכל רגע נתון במהלך היום, תגמל אותה, העניש אותה, או כפי שמכנים זאת חלק מהמעידים - "השתלט על חייה".

מבחינת ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה כי למרות הצהרתו שיש להמתין לסיום הבדיקה, נוכח התגבשות הראיות לכאורה כדאי שיתחיל לחפש ראש לשכה חדש כבר ממחר בבוקר.