נתניהו על פרשת נתן אשל: "נמתין בסבלנות לסיום הבדיקה"

רה"מ אמר את הדברים לעובדי לשכתו בישיבת צוות ■ ראש הלשכה נתן אשל שב היום לעבודה אחרי שיצא מיוזמתו לחופשה של יומיים בעקבות בדיקת החשדות נגדו

על רקע הפריימריז הקרבים והטלטלה בלשכת ראש הממשלה בעקבות פרשת ההטרדה לכאורה של ראש הלשכה נתן אשל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם פעילי ליכוד בבית-שאן.

עדיין לא ברור אם ראש הממשלה יבחר להתייחס לפרשה שמעיבה על לשכתו, אך הוא ודאי צפוי לדבר על הבחירות הפנימיות למפלגה שיערכו בשבוע הבא.

בהתייחסות ראשונה של נתניהו הערב (ה') לפרשה, אמר ראש הממשלה כי "ישנה בדיקה, ונמתין בסבלנות לסיומה. אנחנו עמוסים באתגרים גדולים וממשיכים בעבודה עליהם". את הדברים אמר נתניהו לעובדי הלשכה בישיבת צוות.

במרכז הפרשה עומד ראש לשכת ראש הממשלה נתן אשל, שנטען נגדו כי הטריד את אחת עובדות הלשכה. היום הוא שב לעבודה אחרי שיצא מיוזמתו לחופשה של יומיים בעקבות בדיקת החשדות נגדו.

בלשכת ראש הממשלה התקיימה פגישה בין ראש הממשלה לאשל, שבה נכחו גם אותם בכירים שהתלוננו נגדו. בפגישה הוסכם כי יש לשמור על יחסי עבודה תקינים כדי לא לפגוע בפעילות הלשכה.

בעקבות חשיפת הפרשה התייעץ אשל עם עו"ד יעקב וינרוט, לאחר שהתברר כי 3 בכירים בלשכת נתניהו הם שפנו ליועץ המשפטי לממשלה וטענו כי אשל מטריד לכאורה את אחת מעובדות הלשכה.

מבדיקה ראשונית של התלונות נגד אשל עולה כי המעשים לכאורה אינם מסתכמים רק בחדירה לפרטיות וכוללים גם הטרדות בעלות אופי מיני.