פצצת רייטינג: "THE VOICE" הניבה אמש 43.4% צפייה

עם זאת, "האח הגדול" של קשת עדיין מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם 44.2% ביום ג' ■ רגע לפני הגמר, "המירוץ למיליון" של רשת הפגיזה עם 35.5%

העדנה של הפריים-טיים של ערוץ 2 יוצרת באופן מפתיע עוד גורם נשכר אחד - מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10. מתברר כי באחרונה, למרות מצבו הרעוע של ערוץ 10, רושמת המהדורה ממוצע רייטינג גבוה יחסית, והיא מסיימת את השבוע האחרון עם ממוצע של 12.3% צפייה ומהדורה גבוהה במיוחד ביום חמישי האחרון שהגיעה ל-13.1%. וכל זאת, למרות השידור מהחדרון העצוב בירושלים.

הנתונים (שעדיין רחוקים, יש לציין, מהמהדורה של חדשות 2 שהביאה 25.9%), הופכים את מהדורת החדשות לתוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10, כמו בימיו הראשונים. את העובדה שאין זו עליה דרמטית בצפייה, אלא כזו שנחשבת ברף העליון של היכולות של המהדורה, מעידה על קהל נאמן למהדורת החדשות, אך לא נאמן לערוץ - שכן מיד אחרי יעקב אילון/ תמר איש-שלום, הם מעבירים ל"אח הגדול" או ל-"The Voice".

סיבה אחרת לרייטינג הגבוה היא מיעוט מקבצי החדשות - בעוד שלחדשות 2 יש 3 ברייקים, לחדשות 10 יש אחד של 4-5 דקות, ובשבוע האחרון אף לא חסות לתחזית.

ובינתיים, בדיוק כשנדמה שאין יותר לאן לתפוח, ממשיכה "האח הגדול" של קשת להתעצם ל-44.2% צפייה. מיד אחריה נמצאת "The Voice" של רשת במקום השני, שרשמה אמש (מוצ"ש) רייטינג של 43.4%. גם שני המשדרים האחרים של תוכניות אלה בשבוע האחרון לא יורדים מתחת ל-39%.

הזינוקים המפתיעים, עם זאת, של הטבלה הן דווקא של "המירוץ למיליון" של רשת, שהפציצה עם 35.5% רגע לפני הגמר הגדול; ו"עובדה", תוכנית התחקירים של קשת, שנהנתה מרייטינג שיא של 33.2%, אולם למען זה קוצרה לחצי שעה בלבד.

עם הקרבה לגמר של "המירוץ למיליון" שצפוי להיות מוצלח, הפסקת הגשמים והמעבר של "The Voice" לשלב שיתוף הקהל, אנחנו צפויים לראות מאבק רב יותר על הכותרת של טורים כמו זה בין הזכייניות.

בשבועות הקרובים נראה מגוון של הוצאת פינות מתוכניות, משחקי ברייקים ולהטוטי לוח משדרים. נתראה ב-50%.

רייטינג שבועי 05 פברואר
 רייטינג שבועי 05 פברואר