רוצים ווינדוס פון? תעבדו במיקרוסופט ישראל

עובדי מיקרוסופט ישראל ברעננה קיבלו בימים האחרונים סמארטפונים מדגם אומניה W של חברת סמסונג, עם מערכת ההפעלה ווינדוס פון ■ לפני כחצי שנה עובדי מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה קיבלו כ-600 מכשירי ווינדוס פון

צרכני הסלולר בישראל, עדיין לא קיבלו באופן רשמי את הסמארטפונים הפועלים על-גבי מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, ווינדוס פון 7.5, כאשר הסיבה לכך, שהענקית מרדמונד, עדיין לא גיירה את הממשק - דבר שצפוי לקרות רק בשנה הזו.

מי שכן קיבלו בימים האחרונים סמארטפונים מדגם אומניה W של חברת סמסונג, הם עובדי מיקרוסופט ישראל ברעננה, העוסקים בשיווק המוצרים של החברה.

לפני כחצי שנה עובדי מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה, קיבלו כ-600 מכשירי ווינדוס פון חדשים. לעומת זאת, 200 עובדי החברה ברעננה, השתמשו בסמארטפונים הפועלים על מערכת ההפעלה הקודמת של מיקרוסופט - ווינדוס מובייל, כאשר רק בכירים בחברה הסתובבו עם מכשירי ווינדוס פון כבר תקופה מסוימת.

המטרה של מיקרוסופט ישראל, בחלוקת המכשירים לעובדים, היא לחשוף אותם, לא רק לחידושי הממשק אלא גם לחוויות שירותי ענן בכף היד. כך לדוגמה, העובדים יכולים לראות בטלפון הסלולרי את כל המסמכים שמאוחסנים בענן ולשתף אותם האחד עם השני בזמן אמת.

עובדי החברה יכולים להשתמש, למשל, באפליקציה של מערכת התקשורת Lync של מיקרוסופט, הפועלת כתשתית הטלפוניה הקווית בחברה ובכך גם לקיים שיחות וידיאו.

ה-Omnia W מגיע עם מסך בגודל 3.7 אינץ', יש לו מצלמת סטילס עם חיישן 5 מגה פיקסל, מעבד במהירות 1.4 ג'יגה הרץ ו-8 ג'יגה של זיכרון פנימי.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס