הידרדרות במצב הרב אלישיב; "זקוק לנס כדי להתאושש"

בני משפחה, רבנים וחברי כנסת רבים הגיעו לצד מיטתו של מנהיג הזרם החרדי-ליטאי בן ה-102, שמאושפז במצב קשה בבית-החולים שערי צדק בירושלים

הידרדרות משמעותית במצבו הרפואי של הרב יוסף שלום אלישיב. הרב אלישיב, מנהיג הציבור החרדי-ליטאי, אושפז בתחילת השבוע לאחר שחש ברע בבית החולים "שערי צדק" בירושלים.

למקום הגיעו מכריו של הרב שקוראים להרבות בתפילה לשיפור במצבו, ובהם חברי הכנסת הרב ישראל אייכלר, אורי מקלב ומשה גפני מיהדות התורה. לצד בני המשפחה הרבים נמצאים גם רבנים, שעוקבים בדאגה אחר מצבו הרפואי של הרב אלישיב.

הרב אושפז כשהוא מחוסר הכרה, ולדברי הרופאים הוא מורדם ומונשם, אך בשעות הערב דיווחו בני משפחתו על שיפור קל במצבו. הבוקר החלו הרופאים בטיפול לניקוז מים בריאותיו שהובילה כאמור להקלה במצבו של הרב.

אלישיב, כמעט בן 101, סובל כבר זמן רב מבעיות בריאותיות שונות. לפני חודש אושפז הרב למספר ימים. הרב בנימין פישר מארגון מגן לחולה, שביקר את הרב בחדרו אמר כי "לנוכח ההידרדרות במצבו, הרב זקוק לנס כדי להתאושש ולחזור למצבו הקודם, במיוחד בשל גילו המופלג. עם זאת, אנחנו יודעים על הרב שהוא מנצח הרבה פעמים את הסטטיסטיקה".