מחר: דפני ליף וסתיו שפיר מאחדות כוחות לתמיכה בשביתה

ראשי המחאה מודיעים כי יתכנסו מחר בנמל-התעופה בן-גוריון על מנת להביע את תמיכתם במאבק נגד העסקת עובדי קבלן ■ מדובר באיחוד כוחות של כל גופי המחאה

השביתה הכללית הגדולה במשק צפויה לצאת לדרך מחר (ד') וכל גופי המחאה החברתית מתכוונים לשלב ידיים מחר ולהפגין. ראשי המחאה מודיעים כי יתכנסו מחר בנמל-התעופה בן-גוריון על מנת להביע את תמיכתם במאבק נגד העסקת עובדי קבלן ולדרוש מפקידי האוצר - "הפסיקו לבזות את האזרחים: סיימו את התופעה האכזרית הקרויה בשם עובדי קבלן".

מדובר באיחוד כוחות של גופי המחאה שבו ייקחו חלק, ב' זה אוהל - התנועה לצדק חברתי , התנועה החברתית, הפורום לצדק חברתי, צוות המומחים המייעצים למחאה ועוד גופים רבים.

"משרד האוצר חייב להתעורר ולסיים את בזיון אזרחי המדינה. לא עוד עובדים מנוצלים שחיים בקושי! לא עוד עובדים בשכר עבדים! לא עוד עובדת שמשקיעה 12 שעות ביום בעבודתה ומקבלת פרוטות! כל אלה הם פצע פתוח ומדמם שמכתים את החברה הישראלית, מפלג ומשסע בין שכבות האוכלוסיה", כך הודיעו נציגי המחאה החברתית.

בכוונת פעילי המחאה להפגין גם בהמשך היום בשעה 14:00 בפתח בית הדין לעבודה שם יתקיים דיון בין הצדדים.

"הלקח שעוד לא הפיקו במשרדי הממשלה מהקיץ האחרון הוא שלא יהיה ניתן לפלג יותר בין האזרחים. זמנה של מדיניות ההפרד ומשול תם. אזרחי המדינה, העובדים והיצרנים שמהווים את חוט השדרה של החברה והכלכלה הישראלית עומדים מאוחדים מאחורי הדרישה לסיום תופעת עבדות הקבלן. זוהי אבן יסוד בדרך לכינון צדק חברתי במדינת ישראל", אמרו נציגי המחאה.