240-490 שקל - מחירי הכרטיסים למופע של מדונה בישראל

הזמרת תפתח את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה בישראל ב-29 במאי באצטדיון רמת-גן ■ כרטיסים למתחם ה-VIP יעלו כ-1,500 שקל

מדונה מאשרת רשמית את פתיחת סיבוב ההופעות העולמי שלה בישראל, ב-29 במאי באצטדיון רמת-גן. הפרטים נמסרו הבוקר (ג') במסיבת עיתונאים שקיים המפיק שוקי וייס באתר המופע המיועד, שיעבור שיפוץ מיוחד ויותאם לצרכים הטכניים המורכבים של המופע.

בין היתר תוקם במה בגובה בניין בן 6 קומות על שטח כולל של 1,850 מטרים רבועים, ו"במת לוויין" שתמוקם בלב מתחם הצופים, ושעליה תשהה מדונה רוב זמן המופע.

בניגוד למופע הקודם של הזמרת בישראל, בספטמבר 2009 בפארק הירקון, למופע הנוכחי יוצעו למכירה 30 אלף כרטיסים בלבד. גם המחיר יהיה זול משמעותית, וינוע בין 240 ל-490 שקל (פרט למתחם ה-VIP שאליו יימכרו חבילות פרימיום, במחיר ממוצע של כ-1,500 שקל לכרטיס, הכולל מקומות ישיבה צמודים לבמה).

מכירת הכרטיסים תחל מיידית לחברי מועדון המעריצים הבינלאומי של מדונה, וב-10 בחודש בערב תיפתח לקהל הרחב.

מדונה עצמה תגיע לישראל שבועיים לפני המופע, ותקיים באצטדיון רמת-גן את כל החזרות הסופיות, בליווי צוות הכולל מאות טכנאים ופועלי במה ועשרות רקדנים, נגנים וזמרים.

"כבר בסיום הופעתה הקודמת בישראל הבטיחה מדונה כי הביקור הבא יהיה בקרוב, ואנו מאושרים שהיא עמדה במילתה", אמר שוקי וייס בתגובה. "זה לא אומר שהבחירה בנו כמדינה שבה ייפתח סיבוב ההופעות הייתה מובטחת מראש. היו לה כמה אופציות, והייתה תחרות קשה.

"האהבה של מדונה לקהל הישראלי ידועה, אבל היא גם אמן הדורש את התנאים הטובים ביותר, ולכן צוותים מטעמה ביקרו בארץ כמה פעמים בשנה האחרונה ובחנו אתרים שונים, שמתוכם נבחר אצטדיון רמת-גן כמתאים ביותר.

"לשמחתנו, מנהלי השיווק של הפרויקט היו קשובים ומשתפי פעולה כאשר פירטנו עבורם את מגבלות הכיס של הצרכן הישראלי הממוצע, והסכימו לקבוע טווח מחירי כרטיסים שבאמת יאפשר לרוב מכריע של מעריצי מדונה בארץ ליהנות מהחוויה".

במופע הקודם הועלו טענות לפיהן חברי מועדון המעריצים העולמי של מדונה, המקבלים ראשוניות של כמה ימים ברכישת הכרטיסים, קנו מראש את רוב האזורים האטרקטיביים.

"אצטדיון רמת-גן יאפשר תנאים מגוונים בהרבה מפארק הירקון, כולל בחירה בין אזורי עמידה ומקומות ישיבה, ואני מתחייב שתהיה כמות מספקת של כרטיסים לכל אזור, כולל זווית צפייה אידיאלית לבמה מכל מושב באצטדיון".

- הפרויקט צפוי לעורר עניין בינלאומי?

"בהחלט. בחו"ל מתחילים לשווק השבוע, דרך חברת Eventim המקומית, חבילות נופש הכוללות טיסה לישראל, מלון וכרטיס למופע, כולל חניה שמורה. בנוסף צפויים להגיע לארץ עשרות צוותי תקשורת מכל העולם שיסקרו את החזרות והמופע.

"נדיר מאד שאמן ברמתה של מדונה בוחר במדינה כמו ישראל לפתוח בה סיבוב עולמי, מה גם שהסיבוב הקודם שלה היה אחד המצליחים בהיסטוריה של עסקי המוזיקה, כך שזה נתפס במדיה העולמית כסיפור גדול".

- היו לבטים אם להיכנס להימור כלכלי כזה מול אמן שהופיע בארץ מול כ-70 אלף איש, בשתי הופעות, לפני שנתיים וחצי בלבד?

"חד-משמעית לא. כל מי שצפה במדונה בפעולה על הבמה בשידור הסופרבול לפני יומיים ראה שהיא בשיאה, פיזית ואמנותית, וכאשר יש הזדמנות להביא לארץ אמנית בסדר גודל כזה, לא חושבים פעמיים".