בלדה לנופש בקיבוץ

במלון פסטורל בקיבוץ כפר בלום, ליד קריית שמונה, יזמו קונספט תרבותי אמיתי, והם מציעים סופי שבוע מוזיקליים

בתקופה שבה סצנת התרבות החזקה ביותר שייכת דווקא לתרבות הצריכה, ואתרי הספא והנופש מתחרים ביניהם מי יותר יוקרתי ו"אלפיוני", מצאנו מקום קצת אחר. במלון פסטורל בקיבוץ כפר בלום, ליד קריית שמונה, יזמו קונספט תרבותי אמיתי, והם מציעים סופי שבוע מוזיקליים. בכל פעם נבחר נושא אחר, במנעד שבין מוצרט לסיימון וגרפונקל, ממוזיקה ים תיכונית ועד ג'ז. במסגרת אותו סוף שבוע נערכות הופעות, הרצאות ושירה בציבור. סוף השבוע שאנו בילינו שם היה בסימן שנות ה-70, וכך זכינו להרצאה של דוד ויצטום על מוזיקה, להופעה של להקת קאברים לשירי אבבא, ולהופעה של דני רובס שר ביטלס.

מי שראה את הקהל, המבוגר יחסית, רוקד על השולחנות לצלילי "ווטרלו", גילה שלא רק בגנקי יודעים לעשות שמח. מדובר באלטרנטיבה נהדרת למי שרוצה חופשה עם ערך מוסף, שלא בהכרח קשור למסאז'ים או לטיולי שטח. מי שבכל זאת רוצה מסאז', ספא המלון מציע מגוון טיפולים שלא נופלים ברמתם מאלה של מלונות ספא יקרים ויוקרתיים פי כמה. יש גם אמבטיות מבעבעות לכפות הרגליים, מערה עם שפריצים נעימים של מים, סאונה, חמאם טורקי ועוד (470-170 שקלים).

החדרים נעימים ופונקציונליים. אין בהם אלמנטים עיצוביים פורצי דרך, אבל הם מצוידים בכל מה שצריך, כולל מיטה גדולה, רצפת פרקט, טלוויזיה וכולי. מי שירצה לשדרג את עצמו למיני סוויטה, יקבל גם אמבטיה גדולה וחדר מרווח יותר.

הארוחות מוגשות בחדר האוכל, והן בסטנדרט שמכבד כל מלון בן חמישה כוכבים, שופעות ומגוונות. בין לבין, וכדי שהאורחים לא ימותו מרעב במהלך היום בין הופעה להרצאה, מוגש כיבוד קל, ובנדיבות יתרה.

החדרים נמצאים במרחק הליכה של כמה דקות מהלובי, בשבילי הקיבוץ, לטובת מי שהדבר עלול להיות בעייתי עבורו. בשורה התחתונה, מדובר באלטרנטיבה שונה ומשמחת בנוף המקומי.

2 לילות על בסיס פנסיון מלא: 1,750 שקלים לאדם בחדר זוגי; טל' 04-6836611,

אינטרנט: www.kfarblum-hotel.co.il