מניית היום: מזנקת ב-11% לאחר דוחות והמלצות אנליסטים

ב-RBC מאמינים כי ברגע שאי הוודאות של המחצית הראשונה תתפוגג מסלול הצמיחה של איזיצ'יפ יתבהר והם ממליצים להתמקד ביכולתה של החברה להכפיל את הכנסותיה עד פי 4 בתוך 4 שנים

מניית איזיצ'יפ רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה ומרכזת מחזורי מסחר ערים. בכך סוגרת המניה פער ארביטראז' שנפתח מול וול סטריט בימים האחרונים, לאחר שהחברה דיווחה ביום רביעי על תוצאותיה ברבעון האחרון, בשעה שהבורסה המקומית הייתה סגורה.

לאחר פרסום הדוח זינקה מניית איזיצ'יפ במסחר בוול סטריט ביום רביעי וביום שישי סגרה ברמה של 37.06 דולר, המשקפת לחברה שווי שוק של כ-965 מיליון דולר.

החברה דיווחה על הכנסות של 14.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי ורווח נקי של 6.3 מיליון דולר (על בסיס non-GAAP). בשנת 2011 כולה הסתכמו ההכנסות בכ-63.5 מיליון דולר והרווח הנקי בכ-31 מיליון דולר.

בבית ההשקעות RBC מציינים היום כי למרות שתחילת 2012 עלולה להיות מעט איטית בעקבות התאמות מלאי שנובעות מהמצב המאקרו כלכלי בשוק המשקיעים ציפו לתוצאות ותחזיות נמוכות עוד יותר. הנהלת החברה מצפה לחזור לצמיחה במחצית השניה של 2012 כאשר מוצר ה 4-NP שלה יכנס לתפוקה מלאה והמפעילים יחזרו להשקיע בתשתיות.

האנליסט דניאל מירון מ-RBC אומר כי הוא מוריד מעט את תחזיות ההכנסות שלו לשנה הקרובה אך הוא שומר על ציפיותיו לרווחיות חזקה בזכות החלק היחסי הגדול של סיסקו, החזר הלוואות המדען והרווחיות השולית הגבוהה של החברה.

מירון צופה הכנסות של 71 מיליון דולר השנה, ורווח למניה של 1.22 דולר, וב-2013 הכנסות של כ-100 מיליון דולר ורווח של 1.9 דולר למניה.

ב-RBC מאמינים כי ברגע שאי הוודאות של המחצית הראשונה תתפוגג, מסלול הצמיחה של איזיצ'יפ יתבהר והם ממליצים להתמקד ביכולתה של החברה להכפיל את הכנסותיה עד פי 4 בתוך 4 שנים יחד עם רווחיות שולית של 60%, וזאת על סמך מכירות ה 4-NP בלבד.

מירון אומר כי איזיצ'יפ נשארה אחת מחברות הצמיחה הטובות ביותר לאור הגידול המתמשך בתעבורת IP, מחזור המוצרים החיובי, והמיקום המוטמע של פתרונות החברה בתוך השוק ההולך וגודל של איטרנאט למפעילים (Carrier-Ethernet). בשורה התחתונה מירון נשאר בדירוג "תשואת יתר" על המניה עם מחיר יעד של 44 דולר.