לקראת השקת הפעילות: אלון סלולר מגייסת מאות עובדים

ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקת החברה, בניהולו של המנכ"ל אריאל שרייבר, בהכנות קדחתניות לקראת השקת הפעילות כמפעילת סלולר במודל של FULL MVNO

אלון סלולר מקבוצת אלון החזקות ברבוע הכחול מגייסת יותר מ-200 עובדים בתחומי השירות והמכירה לקראת תחילת פעילותה, שמתוכננת לרבעון השני של 2012.

ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקת החברה, בניהולו של המנכ"ל אריאל שרייבר, בהכנות קדחתניות לקראת השקת הפעילות כמפעילת סלולר במודל של FULL MVNO.

בין יתרונותיה הבולטים של אלון סלולר היא היותה חלק מקבוצת אלון החזקות ברבוע כחול, המפעילה בין היתר את דור אלון ומגה קמעונאות, ונהנית בשל כך מגב כלכלי וממערך הפצה נרחב, הכולל מאות נקודות מכירה בפריסה ארצית.

החברה נערכת להקמת מערך מכירות ארצי באמצעות משווקים מובילים, ולפריסה של מתחמי מכירה ושירות בעשרות סניפי מגה ובתחנות דור אלון. מוקד שירות הלקוחות יוקם במטה החברה בפארק אפק בראש העין.

בחברה משקיעים מאמצים כבירים באיתור אנשי מכירות ושירות איכותיים, כחלק מהאסטרטגיה להעניק שירות איכותי וייחודי בדומה למודלים הלקוחים ממפעילות MVNO מצליחות בעולם, כדוגמת וירג'ין וטסקו מובייל.

עוד נודע, כי החברה פועלת גם לאיוש עמדות במטה ולהשלמת המבנה הארגוני שלה. מקורבים לחברה מעריכים כי גם עם גידול בהיקף הפעילות, מספר המועסקים לא יחצה את הרף של 300-250 עובדים, והחברה תמשיך לפעול באמצעות מטה מצומצם הכולל כ-30 מנהלים ועובדים.

אלון סלולר תפעל תחת המותג "YOUPHONE", תשיק שיטת תמחור חדשה המבוססת על רמת מחירים נמוכה באופן משמעותי מהמקובל. עבור מועדון הלקוחות YOU תציע החברה הטבות ומבצעים ייחודיים.

מעבר לגיוס כוח אדם, בפן הטכנולוגי חתמה החברה על הסכם לרכישת מערכת חיוב (בילינג) עם חברת MIND, ועל הסכם לבניית מערכת ניוד מספרים עם יעל תוכנה. התקשרויות שנובעות מרצונה של החברה להיות עצמאית.