המדיות הפופולריות ביותר לצריכת חדשות ספורט: פייסבוק וטוויטר

מחקר טוען: 81% מצרכני התוכן הספורטיבי בארה"ב מעדיפים את האינטרנט כדי להתעדכן ■ כמחציתם צורכים את החדשות קודם כל באמצעות רשתות חברתיות

האינטרנט, כידוע, כבר מזמן הרג את הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה בכל הקשור ליכולת לדווח במהירות ולספק חדשות אקטואליות בזמן אמת. וגם בכל הקשור לעדכוני ספורט, מחקר חדש מוכיח כי הרשת הפכה לחסרת תחליף עבור צרכן התקשורת הממוצע.

מבדיקה שערכה חברת השיווק והמיתוג GMR Marketing עולה כי 81% מצרכני התוכן הספורטיבי בארה"ב מעדיפים להתעדכן על תוצאות משחקים, אירועים, חדשות וכו' באמצעות האינטרנט. רק 13% מדליקים את הטלוויזיה כדי לדעת מה חדש בספורט, ואילו 8% עדיין בוחרים קודם כל את האופציה הוותיקה מכולן - רדיו.

גם מבין אלה שמעדיפים את האינטרנט על-פני כל המדיות האחרות, יש חלוקה ברורה: קרוב למחצית מהנבדקים במחקר טענו כי הדרך הכי נוחה ומיידית עבורם להתעדכן בנושאי ספורט היא באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, ואילו מחצית מהנשאלים עדיין מעדיפים את אתרי הספורט המסורתיים.

אבחנה מעניינת נוספת שעולה מהמחקר של GMR: אוהדי ספורט אוהבים להתעדכן כמעט במהלך כל שעות היממה באמצעות פייסבוק וטוויטר, וממש לא משנה באיזו פעילות הם עוסקים.

86% הצהירו כי הם בודקים מה קורה בספורט באמצעות הרשתות החברתיות במהלך שעות העבודה, בזמן ישיבה מול המחשב; 69% הודו כי גם במהלך ארוחות הם נוהגים להתעדכן בסטטוסים והציוצים הספורטיביים; 25% - במהלך סרט בקולנוע; 58% לוקחים איתם לשירותים את הסמארטפון ומתעדכנים; ו-9% הצהירו כי אפילו בזמן ביקור בכנסייה הם לא מוותרים על חדשות הספורט שלהם.