נסראללה: "המדינה היהודית מראה סימני פחד קיומי"

מול עשרות אלפי צופים משולהבים וכשהוא מוקרן על מסכי ענק, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם בעצרת השנתית למותו של איש הארגון עימד מורנייה ■ במהלך הנאום האשים נסראללה גם חלק ממדינות ערב שלטענתו משתפות פעולה עם האויב

בתום שבוע של פיגועים נגד מטרות ישראליות והכחשה של אירגון חיזבאללה שהוא מעורב, אומר הערב מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי "המדינה היהודית מראה סימני פחד קיומי". הוא תקף גם חלק ממדינות ערב שלדבריו "משתפות פעולה עם המשטר הציוני ועם ארה"ב".

מול עשרות אלפי צופים משולהבים וכשהוא מוקרן על מסכי ענק, נושא בשעה זו מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאום בעצרת השנתית למותו של איש הארגון עימד מורנייה.

נסראללה האשים בנאומו חלק ממדינות ערב, שלדבריו משתפות פעולה עם ארה"ב וישראל "נגד פלסטין". "הפרויקט הציוני מהווה איום לאזור כולו", אמר נסראללה.

"כמה מדינות ערביות משתפות פעולה עם ארה"ב, המערב וישראל נגד האינטרסים הלאומיים שלהן ושומרים על היישות הציונית", הוסיף. "חלק מהממשלות האלה בגדו בלבנון ובפלסטין". לדבריו, "המדינה היהודית מראה סימני פחד קיומי. דאגה ואי-בהירות שולטות היום בהלך הרוח הישראלי לגבי ההתפתחויות באזור. ישראל חוששת לקיומה".