בחסות הסערה: ירי רקטות לעבר נתיבות ובאר-שבע

לפני הצהריים נורו ככל הנראה שתי רקטות מעזה לכיוון נתיבות ובאר-שבע ■ הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים ולא גרמו לנפגעים או לנזק

הדרום מתחמם: אזעקה הפתיעה הבוקר (שבת) את תושבי באר-שבע ונתיבות, כאשר הפלסטינים ניצלו את מזג-האוויר הסוער וירו רקטות לאזור. נכון לעכשיו ידוע על שתי רקטות שנחתו והתפוצצו בשטחים פתוחים באזור נתיבות. הרקטות לא גרמו לנפגעים או לנזק. המשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתר את הנפילות.

האירוע הזה מצטרף לאירוע אמש (ו'), בו ירתה חוליית מחבלים טילי RPG נגד טנקים לעבר חיילי צה"ל שפעלו סמוך לרצועת עזה ואף הפעילה מטען נפץ. נזק נגרם לגדר המערכת, אך לא היו נפגעים בתקרית. כוח צה"ל השיב בירי טנקים לרצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה את פעולות הטרור הללו, שמטרתן לפגוע בתושבי וביישובי מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס, אשר מבצע פעולות טרור נגד מדינת ישראל, מסכן את תושבי רצועת עזה ויישא באחריות לכל פעולה עתידית בה יבחר צה"ל לנקוט על מנת להסיר את איום הטרור ולהשיב את השקט היחסי לאזור".

בנוסף, סמוך לשעה 17:00 אתמול, נשמעה אזעקת צבע אדום ברחבי אשקלון. רקטה התפוצצה בשטח פתוח מדרום לעיר אשקלון, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. כמה דקות אחר כך, התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול בשטח פתוח, גם היא לא גרמה לנפגעים או לנזק.