המלצת קניה ומחיר יעד של 26 דולר לגיוון אימג'ינג

ג'רמי פאפר, אנליסט בקאנטור פיטצגראלד :"אנו צופים כי גם מנועי הצמיחה הקיימים של החברה אמורים להוביל אותה לצמיחה דו ספרתית בשנה הקרובה" ■ החברה פרסמה לפני מספר ימים את דוחותיה הכספיים וסיימה את הרבעון עם רווח של 7.7 מיליון דולר

לאחר שפרסמה לפני מספר ימים על דוחות כספיים מוצלחים לרבעון האחרון של 2011, מהן עלה כי החברה צמחה ב-13% במהלך השנה החולפת, חברת המכשור הרפואי גיוון אימג'ינג , קיבלה המלצת "קנייה" מבנק ההשקעות קאנטור פיטצגראלד, שהעלה גם מחיר היעד למניה ל-26 דולר.

"בעוד מרבית המשקיעים של החברה התמקדו בתהליך הקולון 2 (מכשיר רפואי שהחברה מפתחת), התוצאות הכספיות של הרבעון האחרון מוכיחות כי יש הרבה ממה להתלהב בכל הנוגע לחברה", אומר ג'רמי פאפר, אנליסטי בבנק ההשקעות. "אומנם השנה הקרובה תשא עמה התפתחויות רבות בכל הנוגע לקולון 2, בעיקר מבחינת אישורי הרגולוציה למכשיר זה שאמור להיות מאושר על ידי הרשויות גם בארה"ב וגם ביפן, אולם אנו צופים כי גם מנועי הצמיחה הקיימים של החברה אמורים להוביל אותה לצמיחה דו ספרתית בשנה הקרובה.

לכן, בבנק ההשקעות העלו את תחזיות ההכנסות והרווח של החברה ל-2012. בשורה העליונה הופה פאפר הכנסות של 195.6 מיליון דולר ורווח נקי של 76 סנט למניה, זאת לעומת התחזית המוקדמת שלו שעמדה על הכנסות של 189 מיליון על רווח של 72 סנט למניה. כמו כן, "החברה תיסחר במכפיל של 3.6 ומחיר העיד שלנו עולה לרמה של 26 דולר", טוען פאפר.

כאמור, גיוון אימג'ינג שפיתחה בין היתר גלולת-מצלמה לאבחון מערכת העיכול, דיווחה לפני מספר ימים על תוצאותיה הכספיים לרבעון האחרון כאשר בשורה העליונה סיימה החברה את הרבעון עם הכנסות של 48.5 מיליון דולר, ורווח נקי של 7.7 מיליון דולר (25 סנט למניה). בקופת החברה יש כיום 105 מיליון דולר, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 530 מיליון דולר.

"גיוון בדרך הנכונה, ואנחנו מקווים שהטרנד הזה יימשך", אמר מנכ"ל החברה, חומי שמיר. למרות עלייה שנתית של 8% במכירות לארה"ב, בגיוון מדגישים שהשוק טרם התאושש. "אין שיפור מהותי בשוק, השיפור הוא בביצועים שלנו", אומר סמנכ"ל הכספים, יובל ינאי. לדבריו, איחוד מערך השיווק של גיוון עם סיירה ובראבו מניב פירות.