הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק וגידי גוב בראש הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה נמוכה יחסית, הפרסומת ל-Old Spice ממוקמת גבוה במדד האהובות

הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר, האהובה ביותר והמושקעת ביותר תקציבית השבוע. בפרסומת, שעלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מככב הפרזנטור הקבוע של המותג גידי גוב, שמארח בביתו את גידי גוב "האמריקני" ומעביר את המסר לגבי שדרוג מהירות הגלישה ללא תשלום.

הפרסומת היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, עומד על כ-2 מיליון דולר.

ד"ר רינה דגני, יו"רית קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השבוע הפרסומת המושקעת ביותר היא גם הזכורה וגם האהודה ביותר, מצב שמתרחש לא מעט פעמים, שכן הפרסומת המושקעת ביותר משודרת לרוב בתוכניות עם רייטינג גבוה והיא בעלת חזרתיות רבה ועל כן מצליחה לזכות בשיעורי זכירות גבוהים. עם זאת, שיעורי אהדה גבוהים אינם מובנים מאליהם לפרסומת המשוקעת ביותר, אך הפרסומת הנוכחית של בזק מצליחה ליצור שיעורי אהדה גבוהים במיוחד באמצעות הפרזנטור הקבוע שלהם אשר מקושר אוטומטית למותג.

עוד מוסיפה ד"ר דגני, כי הקמפיין של חברת Old Spice לקו מוצרי הטיפוח לגבר, באמצעות משרד גלר-נסיס, נכנס למקום השני במדד הפרסומות האהובות, זאת על אף השקעה נמוכה יחסית בפרסום. הפרסומת שהובאה מחו"ל, מצליחה באמצעות קריאייטיב מקורי, להבליט את המוצר ולכן מצליחה ליצור שיעורי אהדה גבוהים יחסית.

מנתוני יפעת עולה כי נרשמה השבוע עלייה בסך התקציבים שמושקעים בקמפיינים הפרסומיים. סך ההשקעה עומד על כ-39.5 מיליון דולר.

הפרסומות הזכורות והאהובות 22 פברואר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 22 פברואר