רוני הררי: "יש לי בחילה וסלידה מעולם הפשע"

"אני לא בגיל 20, אני בן 46. אני עם רקורד של שלושה רבעים מהחיים בכלא. עזבתי את עולם הפשע, ואני לא ילד שיוצא עם הצהרות ומרצה לסטודנטים ונוער בהתנדבות"

בבית המשפט השלום בתל-אביב התקיים אתמול (א') דיון משפטי, שעניינו בקשה להארכת מעצר של כמה חשודים, בהם רוני הררי, עקב התפתחות בחקירה מסועפת נגדם.

במסגרת דיון ניתנה רשות הדיבור גם לנאשם מספר 1, הלא הוא הררי, שניצל את הבמה להרחיב את הדיבור מעבר לתיק הנידון. להלן דברי הררי, כפי שמובאים בפרוטוקול הדיון:

"אני לא בגיל 20, אני בן 46. אני עם רקורד של שלושה רבעים מהחיים בבית סוהר. עזבתי את עולם הפשע, ואני לא ילד שיוצא עם הצהרות ומרצה לסטודנטים למשפטים ולנוער בהתנדבות. יש לי בחילה וסלידה מעולם הפשע שנכנסתי אליו, ואני מצטער על כל רגע שהייתי בו. יש לי הזכות להמשיך לגדל את ילדיי.

"יש את המשטרה, שלא רוצה לעזוב את הסרטן רוני הררי. אם אני משקר, אני מוכן לספוג מאסר בן שתי ספרות בתיק זה. מיקי התלונן ביחידה המרכזית כלפיי ונעצר. הוא ביקש ממני חסות מפני פושעים שרדפו אחריו. להכול יש ראיות. אותו מיקי לקח אותי לדין תורה, וגם שם לא עמד בהסכם. עמדתי מול אנשים כשהוא היה קונה בתים, כשהוא היה כביכול מוכר בתים שהיו שייכים לאנשים ללא יורשים.

"גם לפני שנה באותו יום עצרו אותי, כמה אני יכול לומר שעזבתי את עולם הפשע? אני לא רוצה את העולם הזה! כל פעם מביאים לי מישהו אחר שמתלונן נגדי. גם אותו מיקי שהתלונן בעבר, וגם מיקי אחר, אותו מיקי שאמר שסחטתי אותו והרבצתי לו, הצלחתי להוכיח שהוא הנוכל, התיק נגדי נסגר, והוא נכנס לכלא. שנה קודם נעצרתי על סחיטה באיומים וזריקת רימון, לפני שחוקרים אותי נחקרתי, ואז אין רימון... התחיל במעצר, נגמר בחשד קטן מאוד, ובסוף התיק נסגר מחוסר ראיות".