פסגת הנדל"ן: מי יזכה להיכנס למגדלים החדשים בגוש דן?

מושב הדיון "נדל"ן מניב בישראל - פריחה מסוכנת" ידון גם בסוגיה האם כניסת המותגים הבינלאומיים דחתה את קץ הפופולריות של הקניונים בישראל

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב בשיתוף בנק מזרחי-טפחות ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תעלה את מושב הדיון "נדל"ן מניב בישראל - פריחה מסוכנת". במסגרת הדיון תועלה השאלה מי ייכנס למגדלי המשרדים החדשים בגוש דן. כמו-כן ידונו בסוגיה האם כניסת המותגים הבינלאומיים דחתה את קץ הפופולריות של הקניונים בישראל.

רן גולדשטיין, ראש תחום הנדל"ן במידרוג יעניק את דברי המבוא וידבר על מגמות נדל"ן מניב ומגורים. בדיון אותו ינחה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס", ישתתפו: אלון גלזר, סמנכ"ל השקעות לידר שוקי הון; משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון; אוהד דנוס, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין בישראל; יוסי גורדון, מנהל סקטור בנייה ונדל"ן, בנק מזרחי-טפחות; רו"ח גלעד אורן, מנכ"ל החברה הכלכלית אשקלון ונחשון קויתי, מבעלי קבוצת ב.ס.ר.

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס" תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם. יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.