חברת שסטוביץ חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי לשיווק והפצה של מוצרי השיער של המותג מישל מרסייה בישראל.
אילנה רידר, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בשסטוביץ, מעריכה כי מחזור המכירות הצפוי של המותג יעמוד על 50 מיליון שקל בשנת 2012, וזאת באמצעות חדירה לסגמנטים נוספים בתחום קטגוריית טיפוח השיער.
מישל מרסייה היא חברה המתמחה במחקר ופיתוח של מוצרים לטיפוח וטיפול בשיער. בנוסף, היא מפעילה רשת מספרות המונה 4 סניפים ברחבי הארץ.
בחברת שסטוביץ אומרים כי שוק מוצרי טיפוח ועיצוב השיער בישראל מגלגל כ-600 מיליון שקל בשנה, מתוכם 25% מרככים, 7.5% שמפו ומרכך, 11.7% מוצרי עיצוב לשיער ו- 55.8% שמפו. מוצרי הטיפוח המקצועיים מהווים כ-5% ממכירות הקטגוריה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.