הג'וב החדש של שלמה מעוז: כלכלן ראשי באלפה פלטינום

מעוז: בימים הקרובים אודיע על שורה של מיזמים פיננסים שאני עומד להוביל, אשר יציעו, לראשונה בישראל, שיטות השקעה חדשניות, עבור מגוון של קהלים ושל תיקי השקעה

הכלכלן שלמה מעוז, שכיהן עד לאחרונה ככלכלן הראשי של בית ההשקעות אקסלנס, מונה לכלכלן הראשי של בית ההשקעות "אלפה פלטינום" מקבוצת פורום, בניהולו של ערן נוטע, המתמחה בניהול תיקים, ניהול השקעות בקרנות נאמנות ובניהול השקעות פנסיוניות אינדיבידואליות (IRA).

במקביל, מעוז יכהן כיועץ ההשקעות הראשי של קרן ההשקעות הגלובלית שמקימה הקבוצה וכיו"ר וככלכלן הראשי של מיזמים שונים אותם תשיק הקבוצה בתקופה הקרובה. לדברי מעוז, ההחלטה להצטרף לבית ההשקעות נובעת מהתמחות הקבוצה בהשקעות גלובאליות ובמיוחד בתקופה בה השווקים הבינלאומיים מציבים אתגרים והזדמנויות לציבור המשקיעים.

"אני שמח להצטרף לקבוצה דינאמית הנמצאת בהליך מתמיד של צמיחה. התקופה הנוכחית, בעיקר בשווקים הגלובאליים, הינה תקופה מאתגרת הטומנת בחובה הזדמנויות השקעה רבות. אין לי ספק כי ביחד עם התמחות הקבוצה בהשקעות גלובאליות, נוכל להציע לציבור המשקיעים אלטרנטיבות מתקדמת והזדמנויות השקעה אטרקטיביות. כמו כן בימים הקרובים אודיע על שורה של מיזמים פיננסים שאני עומד להוביל, אשר יציעו, לראשונה בישראל, שיטות השקעה חדשניות, עבור מגוון של קהלים ושל תיקי השקעה", אמר מעוז.

עמי סגל, נשיא קבוצת פורום, בירך את מעוז על הצטרפותו לקבוצה: "אנו שמחים וגאים לצרף לקבוצה את שלמה מעוז, מבכירי כלכלני המאקרו בארץ. אין לי ספק שנסיונו הרב והמעוף של מעוז יתרמו רבות לקבוצה ולעמיתיה".

פורום מעסיקה ברחבי העולם כ-100 עובדים, מתוכם 60 במשרדיה ברעננה, רמת-גן ופתח תקווה. בשוק ההון, הקבוצה הביאה ארצה, ויצרה, מוצרי השקעה שונים העושים שימוש במנהלים של המוסדות הפיננסיים האמריקנים הגדולים ביותר וביניהם וואנגארד, וולינגטון, פימקו ואברדין. לקבוצה פלטפורמה הרשומה בבורסה בחו"ל והמנהלת מספר רב של קרנות. היקף ההשקעות של המוסדיים בארץ, באמצעות סל המוצרים של פורום, עומד על למעלה ממיליארד דולר.

בשנה האחרונה הקימה הקבוצה את בית ההשקעות אלפה פלטינום שיהווה את זרוע ניהול ההשקעות שלה. בית ההשקעות מתמחה בניהול השקעות ובבניית מעטפת כוללת של פתרונות פיננסים יצירתיים, ייחודים ומתוחכמים בשוק ההון המקומי וחשיפה למוצרים פיננסים גלובליים מובילים בשווקים הבינלאומיים.

במקביל לתפקידו ככלכלן הראשי של בית ההשקעות, מעוז יכהן כיועץ ההשקעות הראשית של קרן ה-Offshore שמקימה קבוצת פורום בימים אלה. הקרן החדשה, Solid Wave, מיועדת למשקיעים המעוניינים ליהנות מחשיפה גלובאלית ומהמומחיות שצברו הקבוצה ומעוז בתחום. סכום ההשקעה המינימאלי בקרן יעמוד על כ-100,000 דולר.