בעלי האג"ח לאמפל: "ספינים בתקשורת לא יעזרו למימן"

בעלי האג"ח של אמפל, להם חייבת החברה כ-870 מיליון שקל, משיבים היום למכתב ששלחה החברה שלשום ■ לטענתם: "מימן מפיל את כל הסיכונים על שכמם של הנושים"

בעלי האג"ח של אמפל , להם חייבת החברה כ-870 מיליון שקל, משיבים היום (ה') אש בתגובה למכתב ששלחה החברה לנציגויות האג"ח שלשום. זאת, לאחר שהחברה הזהירה במכתבה כי התנגדותם של בעלי האג"ח להסדר החוב שהוצע להם, עלולה להסב "נזק רב" למשקיעים.

"ספינים בתקשורת לא יעזרו למר מימן לפתור אותו מהכסף שהוא חייב לאנשים שנתנו לו הלוואה", לשון מכתב בעלי האג"ח. "מימן רוצה להכניס אותנו להרפתקאות רוויות סיכונים באופן שאינו עולה על הדעת".

לטענת בעלי האג"ח של אמפל - המחזיקה בכ-12.5% ממניות ספקית הגז המצרי ‏EMG, אשר שוויה צנח בשנה החולפת על רקע פיצוצי צינור הגז ממצרים - "מימן מפיל את כל הסיכונים על שכמם של הנושים".

"כאשר הפרויקטים יצליחו רק הוא ירווח, במידה ויכשלו, הוא לא יפגע - רק אנו מחזיקי האג"ח נשלם את המחיר", לשון המכתב. "מימן רוצה שהוא יתעשר וירוויח ואנחנו נפסיד כספנו. ללא תרומה הולמת ונטילת סיכונים של בעל השליטה לא יהיה הסדר וולונטרי. אנחנו נחושים בעמדתנו וזה יבוא לידי ביטוי בהצבעה ביום א".