יחימוביץ': "בניזרי הוא עבריין מורשע ופוליטיקאי מושחת"

"בניזרי אינו מכיר בסמכות המדינה לעצור, לחקור פשעים, לשפוט ולכלוא; דבריו מוכיחים כי אין לאפשר לעבריינים שהורשעו בעבירה עם קלון לחזור לפוליטיקה"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', הגיבה היום (ו') לדברים שאמר שלמה בניזרי אתמול (ה') בעת שחרורו המוקדם מהכלא.

"דבריו הם דברי-בלע והסתה נגד המדינה. בניזרי הוא עבריין מורשע, פוליטיקאי מושחת שנטל שוחד, וכשהוא משווה את עצמו לגלעד שליט, חייל שנפל בשבי האויב - הוא קורא לראות במדינה אויב. הוא אינו מכיר בסמכות המדינה לעצור, לחקור פשעים, לשפוט ולכלוא. דבריו מוכיחים שוב כי אין לאפשר לעבריינים שהורשעו בעבירה שיש עמה קלון וישבו בכלא לחזור לחיים לפוליטיים", אומרת יחימוביץ'.

יחימוביץ' אמרה את הדברים בבימת יגאל אלון, ביום עיון בנושא אתיקה ופוליטיקה. עוד אמרה כי שיחרורם של מאות עבריינים מהכלא בטרם הזמן הוא מסר קשה מאוד לקורבנותיהם.

"צפיפות בכלא אינה גזרת גורל, ותפקידה של המדינה לבנות בית כלא נוסף. מדובר בסוגייה של בטחון המדינה, אלא שלתקציב הביטחון נמצאים תמיד מקורות תקציביים, שעה שהאוצר מייבש וחונק את מערך הכליאה ופוגע בכך בביטחון אזרחיה, ממש כשם שייבש את מערך הכיבוי עד לאסון הכרמל".

עם צאתו מהכלא הצהיר אתמול בניזרי, בין השאר, כי "המדינה טעתה בכך שהכניסה אותי לכלא. מערכת המשפט בחרה להאמין לעד מדינה שקרן, במקום לשר ללא רבב שסייע רבות למדינת ישראל".