פסגת הנדל"ן: האם בועת הנדל"ן יצרה הזדמנויות להשקעה?

מושב הדיון "עולם של הזדמנויות", שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן של "גלובס" יעסוק ברכישות והשקעות נדל"ן ברחבי הגלובוס ■ מה הם היעדים החמים לרכישת שטחים ומבנים, האם כדאי להשקיע או להקפיא, ומה כדאי יותר: יזמות או השקעה?

בועת הנדל"ן שהעסיקה רבות את הציבור הישראלי גרמה לנסיקת מחירי הדירות וגרמה לרבים מאתנו לדחות מחשבות העוסקות ברכישה של דירה חדשה. מנגד, המשבר העולמי הכלכלי פתח לחלק מהציבור הישראלי חלון הזדמנויות בלתי חוזר לרכישת נכסים מעבר לים.

מושב הדיון "עולם של הזדמנויות", שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן של "גלובס" יעסוק ברכישות והשקעות נדל"ן ברחבי הגלובוס. בין שאר הנושאים שיעלו לדיון: מה הם היעדים החמים לרכישת שטחים ומבנים, האם כדאי להשקיע או להקפיא, מה כדאי יותר: יזמות או השקעה ועוד.

רון שטיין, כתב הביטוח של "גלובס", ינחה את הדיון בו ישתתפו: גדי בן חיים, מנהל תחום השקעות נדל"ן קבוצת הראל; אביטל בר-דיין, סמנכ"לית בכירה, מדרוג; שלמה גוטמן, מנהל תחום הנדל"ן הפניקס; דורי סגל, סגן יו"ר גזית גלוב; עודד שמיר, מנכ"ל כלכלית ירושלים, וסובחי טנוס, בעלים, STR יזמות, בנייה ופיתוח.

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב בשיתוף בנק מזרחי-טפחות ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם. יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה* 5988