פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - yes עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל

1. "שניים מכל תביא אל התיבה", ציווה אלוהים את נח, ופלאפון מקיימת. ענקית הסלולר הכחולה מציגה השבוע בווליום פרסומי של כ-2.5 מיליון שקל את מבצע "זוג מהחלומות". 3 זוגות סמארטפונים מחברות שונות מעמידה פלאפון במבצע ומשלימה את הדיל עם חבילה אטרקטיבית. הסרטון שומר על שפת הפנטזיה המחודשת, ומשרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי, שבוחר לשבץ את הרוב המוחלט של פריסת המדיה בטלוויזיה.

2. חברת yes המתינה בסבלנות שהוט תפנה את הבמה עם מבצע הטריפל חסר התקדים שלה, על מנת להחזיר את התחרות למגרש שבו היא מרגישה נוח יותר: איכות תכנים. yes, שהשיקה באחרונה את ערוץ סדרות האיכות Oh, נותנת לצופים תזכורת בנושא לאחר שהגל הפרסומי הקודם ירד לפני כ-20 יום. סטיב בושמי המשעשע ממשיך לככב בפרסומות, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

3. הלוטוגוצים של הלוטו ממשיכים לשמור על מקומם בטבלת 5 המותגים המושקעים בפרסום עוד שבוע, והפעם הם מגייסים לעזרתם את מורן אטיאס בנוסף לאמן קדישמן. יש לומר כי למרות שהלוטו שומר על דמויות הלוטוגוצים, הקמפיין הנוכחי של אדלר-חומסקי מציג שפה הומוריסטית רכה ומשעשעת יותר מהקמפיינים הקודמים.

4. בנק דיסקונט מתמקם השבוע במקום הרביעי וחוזר לפרסם בגדול, לאחר שנה של ווליום פרסומי מינורי. דיסקונט מפרסם את שירותי דיסקונט INVEST ודיסקונט TRADE, עם הפרזנטורים הקבועים מודי בר-און וישראל קטורזה. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA.

5. במקום החמישי ממוקמת השבוע חברת אורנג', שבניגוד למתחרה הכחולה, דווקא מקדמת טאבלטים. הפרסומת של אורנג', באמצעות פרסום JWT, מציגה את מכשיר ה-ZOOM של מוטורולה ואת הגלקסי של סמסונג המשווקים עם חבילת גלישה. אין ספק כי נתחי השוק של הטאבלטים ילכו ויגדלו, במיוחד כשחברות הסלולר מגדילות את הביקושים.

מותגים
 מותגים

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.