השיחה: ליאורה עופר מתחפשת

איך חגגו אנשי העסקים הישראליים את חג פורים? ■ מי הגיעו ליום הולדתה של מיכל גרייבסקי? ■ וגם: אייל קיציס הולך בעקבות טל פרידמן

עוד בטרם החלו מסיבות חג הפורים למבוגרים, יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, אירח מאות ילדים מעוטי יכולת בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער בתל-אביב.

אפרים סידון, יאיר סרוסי , אורנה פורת, שחקני מעלה קרחות / צילום: סיון פרג'
 אפרים סידון, יאיר סרוסי , אורנה פורת, שחקני מעלה קרחות / צילום: סיון פרג'

סידון, סרוסי, פורת והשחקנים

סרוסי הגיע בחמישי בבוקר להצגה "מעלה קרחות", שם פגש את מייסדת התיאטרון אורנה פורת, ואת כותב ההצגה אפרים סידון. גם החברות באגודת ידידי בית ליסין, בהן נאוה ברק, שרה סלע וטובה סגול השקיעו בחמישי האחרון בנכדים, והגיעו לחגוג עמם את פורים בהצגת הילדים "זרעים של מסטיק".

ג'ורג' אקירוב, פורים 2012 / צילום: יוסי כהן
 ג'ורג' אקירוב, פורים 2012 / צילום: יוסי כהן

ג'ורג'י אקירוב

בחמישי בערב הגיעו למועדון ה"ניוז" בתל-אביב לחגוג פורים, אורחיהם של יוני דותן, משנה למנכ"ל ADD שהתחפש לסטיב ג'ובס המנוח, ואיש העסקים נדב שצר. בין הבאים: רני רהב שהתחפש למוכר פרחים עם רעייתו הילה, עדי עזרא, ג'ורג'י אקירוב שהגיע בחולצת פסים צבעונית וכובע, דושי לייטרסדורף ועוד. רונה אנג'ל, בתם של ליאורה עופר ואודי אנג'ל, שחגגה את פורים שעבר מתחת לחופה, אירחה בשישי בצהרים מסיבת פורים שכל הכנסותיה תרומה לפרויקט "סיסמה לכל תלמיד".

אבי צבי, ורווית ברניב, פורים 2012 / צילום: רוני שיצר
 אבי צבי, ורווית ברניב, פורים 2012 / צילום: רוני שיצר

אבי צבי ורווית בר ניב

מלבד ההורים הגאים הגיעו: האח אורי ורעייתו קארין, אבי צבי ורווית בר ניב, רוני פוקס, יוחנן צנגן וריקי אריאלי, שירי ואנדי רם שהתחפש לזקנה וזכה במקום הראשון בתחרות התחפושות. במסיבה שנערכה במתחם קסטיאל בתל-אביב אירחו משה, רותי, אפרים, יהושע, ענת ואלון קסטיאל את: שולה וליאון רקנאטי, טדי שגיא ויעל נזרי, אורית ודוד אפרתי, ריקי ודוד פתאל, אריאלה ואיתן ורטהיימר עם הבת מאיה, ריקי דרורי ורפי גידרון ורבים נוספים. אבל לא כולם בילו במסיבות פורים סוערות: יצחק תשובה ורעייתו חיה ויתרו על המסיבות במרכז, וחגגו עם הילדים והנכדים במלון מרידיאן ים המלח.

היה 10 ביום ההולדת של גרייבסקי

מיכל גרייבסקי, לשעבר עיתונאית ב"ידיעות אחרונות" וכיום דירקטורית בערוץ 10 מטעם רון לאודר, חגגה אתמול יום הולדת.

מיכל גרייבסקי, ליאורה גולדנברג שטרן, יום הולדת למיכל גרייבסקי / צילום: יוסי כהן
 מיכל גרייבסקי, ליאורה גולדנברג שטרן, יום הולדת למיכל גרייבסקי / צילום: יוסי כהן

מיכל גרייבסקי וליאורה גולדנברג שטרן

חבריה וילדיה של גרייבסקי הגיעו בשעות הערב המוקדמות למסעדת "התרנגול הכחול" של השף שאול בן-אדרת במתחם G בתל-אביב, לארוחה, ברכות והרמת כוסית.

הלית ויוסי מימן, יום הולדת למיכל גרייבסקי / צילום: יוסי כהן
 הלית ויוסי מימן, יום הולדת למיכל גרייבסקי / צילום: יוסי כהן

הלית ויוסי מימן

בין הבאים: יוסי מימן בעל מניות בערוץ 10 ורעייתו הלית, אבי בלשניקוב נציגו של לאודר בישראל ורעייתו רויטל, יוסי ורשבסקי מנכ"ל הערוץ, דבורה קימחי היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד הלנה ביילין ועו"ד יעקב ישראלי, יחיאל חורב לשעבר המשנה למנכ"ל משרד הביטחון וראש מלמ"ב, עורך מעריב ניר חפץ, רני והילה רהב, אורן רווח, לני רקנאטי ומיכל ויליגר, יעקב והדי אילון, ליאורה גולדנברג שטרן חברתה הקרובה של כלת השמחה ובעלת הטור "ליאורה" בעיתון "מעריב", מוטי רייף, גיא אלון אליאב מנכ"ל נענע 10 ועוד.

קיציס ופרידמן שכנים

מספר ימים לאחר שטל פרידמן רכש דירה בפרויקט "גינדי תל-אביב", ל"גלובס" נודע כי גם חברו, השחקן וכוכב "ארץ נהדרת", אייל קיציס, רכש דירת פנטהאוז בפרויקט בכ-12 מיליון שקל. מדובר בדירה בקומה ה-14 המשתרעת על שטח של 210 מ"ר עם מרפסות בשטח 100 מ"ר. הפרויקט של חברת גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן, ייבנה על חורבות מתחם השוק הסיטונאי במרכז תל-אביב במשולש הרחובות קרליבך, חשמונאים ודרך בגין.

איל קיציס, דירה ב
 איל קיציס, דירה ב

אייל קיציס

עוד נודע, כי את הדירה רכש קיציס למטרת מגורים. קיציס, הנשוי לעיתונאית טלי מורנו, החל את דרכו הטלוויזיונית בשנת 1993, כמנחה בטלוויזיה החינוכית בתוכניות "זומביט" ו"תיק-תק", במקביל כתב את פינת ההומור במדור "ציפורה" של עיתון "חדשות" ולאחר מכן ב"העיר". מאוחר יותר הנחה קיציס, יחד עם פרידמן, את תוכנית האירוח ההומוריסטית "חלומות בהקיציס" ששודרה בערוץ 2. בשנת 2003 החל להופיע כמנחה בתוכנית הטלוויזיה הסאטירית "ארץ נהדרת". פרויקט "גינדי תל-אביב" משתרע על שטח של 55 דונם ועתיד לכלול בשלב הראשון 11 בניינים בהם 723 יחידות דיור. במתחם מתוכננים להיבנות גם מוזיאון, בית ספר יסודי וגני ילדים, קניון וקאנטרי קלאב. על-פי נתוני החברות עד היום נמכרו בפרויקט כשני שליש מהדירות. בימים אלה יצאו החברות במבצע למכירת 50 דירות בפרויקט בהנחות הנעות סביב ה-15% לדירה.

מה הסטטוס

Atalia Shmeltzer מעלה תמונות שלה עם הזמר סר קליף ריצ'ארד בתערוכת התיירות בברלין בביתן של Sxit