פאיירפלאי תשדרג מערכות ניהול שידורי הטלוויזיה של סקיי

הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך ביותר מ-3 מיליון שקל, כולל הסבה ל .Net של מערכת תזמון השידורים BSS, המשמשת לניהול לוח השידורים ביותר מ-200 ערוצים שונים

חברת פאיירפלאי (Firefly) הישראלית, המפתחת ומספקת פתרון להסבה אוטומטית ב-100% של מערכות לגאסי לסביבת מיקרוסופט .Net, החלה בימים אלה לעבוד על פרויקט הסבה רחב היקף של מערכות תכנה קריטיות, לניהול שידורי טלוויזיה עבור רשת SKY הבריטית, הספקית המובילה בבריטניה ואירלנד של שידורי טלוויזיה רב-ערוצית בלוויין, אינטרנט וסלולר. הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך ביותר מ-3 מיליון שקל, כולל הסבה ל .Net של מערכת תזמון השידורים BSS, המשמשת לניהול לוח השידורים ביותר מ-200 ערוצים שונים, כמו גם את הסבתן של כמה מערכות לווייניות והוא מתוכנן להסתיים באמצע 2013.

מערכת BSS, מערכת הליבה המרכזית של SKY, משמשת כמאגר מידע מרכזי לכל התכניות, הקדימונים וזכויות השידור של הרשת. מתוך נכסי המדיה המנוהלים במערכת מורכבים לוחות השידורים עבור הערוצים השונים ונטענים התכנים לפלטפורמות ה Video On Demand השונות.

צוותי הפיתוח הפנימיים של SKY , העוסקים בפיתוח המערכת ב-15 השנים האחרונות, ישתתפו בתכנית ההכשרה הייחודית של חברת פאיירפלאי המיועדת להסבת תכניתנים מסביבות לגאסי לתכנות מונחה עצמים בסביבת מיקרוסופט .Net וימשיכו לפתח ולקדם את המערכת המוסבת. כחלק מתהליך הבחינה שערכה רשת SKY ביצעה חברת פאיירפלאי תהליך הסבה מלא למערכת TLS (מערכת ניהול קלטות מדיה פיזיות), המערכת המוסבת נבחנה לעומק על ידי החברה כולל התקנתה לשימוש בהצלחה אצל משתמשי הקצה וכל זאת במסגרת מוגדרת מראש של 4 חודשי עבודה בלבד.

נועם הניג, מנכ"ל חברת פאיירפלאי: "גופים כמו SKY הם בדיוק סוג הלקוחות להם ייעדנו את טכנולוגיית ההסבה האוטומטית שפיתחנו. הפתרון שלנו נותן ל-SKY ערך מוסף הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית".