עירית לינור: המחאה לא באמת; אין פלנטה שבה אני מכוערת

לינור לתוכנית "אנשים" בערוץ 2: "אין פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני, אבל אני לא יכולה להצביע לימין כי אין בזה מספיק מגניבות; הפגנות המחאה? זה לא היה רציני"

"אין לדעתי פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני, אבל אני לא יכולה להצביע לימין כי אין בזה מספיק מגניבות" - כך אמרה אתמול (ב') עירית לינור בראיון לתוכנית "אנשים" בערוץ 2.

על ילדותה סיפרה לינור: "הייתה לי ילדות צפון תל-אביבית סטנדרטית, ואין לך מושג איזו תחושת בעל-בתיות זו. יש האנשים שהם עם תחושת בעל-בית, ויש את אלה שלא. יש אלה שהם במסיבה, ואלה שרוצים שיתנו להם להיכנס למסיבה. ולי יש את זה. אני המסיבה".

"אני לא טראומתית", אמרה לינור. "בן אדם יכול לפעול מעוד הרבה מקומות חוץ מתחושת קיפוח, הפסד, עלבון וכאפות למיניהן. אנשים שהם אומללים למחייתם... נו, יש לך כוח לזה? הפגנות המחאה, זה לא היה באמת, וזה לא היה רציני. אין כאן באמת איזו מצוקה, איזה משהו שהוא באמת כואב".

לדבריה, "אני לא מאמינה באושר, זה מצב רגשי קיצוני, להיות מאושר כל הזמן זה דוחה כמו להיות בדיכאון כל הזמן. יכול להיות שאני לא מיס תבל, אבל אין שום פלנטה שעליה אני מכוערת; שום נורמה אסתטית שלפיה אני מכוערת; לא הולך לקרות".

על סדר היום העכשווי שלה אמרה לינור: "אני במצב של בקרה מבוקרת, אני עובדת כמה שאני צריכה לעבוד כדי לפנות את הזמן לבהייה ושינה בצהריים. שזה החיים הטובים, את מבינה?"

לדברי לינור, "אני נותנת לי ולאלון בן-דוד ציון מאוד גבוה על הגירושים, כזוג. לבנות בית בפרק ב', עם ילדים מפה ומשם? עוד לא גיבשתי עמדות בקשר לזה. העולם מלא גברים, קשה לחמוק מהם. לא הייתי יוצאת עם רווק בן 50 בלי ילדים".