דירקטוריון דש אישר המיזוג עם מיטב - המניה מזנקת 26%

דירקטוריון דש איפקס אישר אתמול המיזוג, אשר פרטיו נחשפו ב"גלובס" ■ הגוף הממוזג ינהל נכסים בהיקף של 104 מיליארד שקל, ושוויו יעלה על 1.5 מיליארד שקל ■ לאחר המיזוג, יחזיקו משפחת סטפק ואלי ברקת נתחים שווים בגוף החדש

דירקטוריון דש איפקס שבבעלות אלי ברקת אישר אתמול (ב') באופן עקרוני את הסכם המיזוג עם בית ההשקעות מיטב, אשר בבעלות משפחת סטפק ושלמה סימנובסקי (50.1%), ביטוח ישיר (28.5%) וגאון (21.4%).

כפי שדווח אמש ב"גלובס", הדירקטוריונים של שתי החברות התכנסו אמש כדי לדון בעניין המיזוג. לפי דיווח דש הבוקר לבורסה, המיזוג יתבצע בדרך של החלפת מניות. ל"גלובס" נודע כי שווי הגוף הממוזג יעמוד על יותר מ-1.5 מיליארד שקל.

המיזוג יתבצע בדרך הבאה: דש תחלק דיבידנד של 187.5 מיליון שקל (המהווים כ-5.3 שקל למניה), מה שיוריד את שוויה; בהמשך תמוזג מיטב לתוך דש. במסגרת העסקה תרכוש משפחת סטפק מחצית ממניות גאון, את מניות השותף סימנובסקי וחלק ממניות ברקת, כדי להגיע להחזקה דומה לשלו בגוף החדש.

היקף המניות שתרכוש משפחת סטפק, לפי הדיווח, מסתכם בכ-2.8 מיליון מניות במחיר של 22.25 שקל למניה - קרי, סכום כולל של 62.4 מיליון שקל. בסיום המיזוג, תחזיק משפחת סטפק בכ-53.93% ממניות מיטב, ובנתח של 28.64% ממניות הגוף הממוזג - היקף זה לאחזקותיו של ברקת בגוף החדש.

אחרי המיזוג, סך הנכסים המנוהלים על ידי הגוף הממוזג צפויים להסתכם בסך-הכל בכ-104.3 מיליארד שקל, מה שהופך את הגוף החדש לבית ההשקעות השני בגודלו בישראל - אחרי בית ההשקעות בפסגות.

הגוף יחזיק בנכסים בתחום הגמל והפנסיה בהיקף של 36.2 מיליארד שקל, תעודות סל בהיקף של 26.1 מיליארד שקל, קרנות נאמנות בכ-26.3 מיליארד שקל ותיקי השקעות בהיקף של 17.1 מיליארד שקל.