פורד מוטור קומפני מינתה יועצים לסיוע להגברת פעילותה בארץ

מינתה שני יועצים שיסייעו לה באיתור ומיון חברות טכנולוגיה ומו"פ בהמשך לפעילות רכש גומלין

פורד מוטור קומפני הודיעה כי מינתה בישראל שני יועצי איתור מומחים אשר יסקרו עבורה את התעשייה ואת חברות הטכנולוגיה במטרה להגביר את מעורבותה ופעילותה בישראל. זאת בהמשך לפעילות רכש הגומלין שלה. השניים, רונן קינן וזאב עלי-רז נכנסו לתפקידם בימים אלה ובמהלך השנתיים הקרובות הם מתעתדים לסקור ולמיין כ-1200 חברות ישראליות ומרכזי מו"פ בסדרי גודל משתנים ומגוון תחומי עשייה.

הכרזה זו באה בעקבות הבטחה שניתנה על ידי החברה בסוף 2011 עת ביקרה בישראל משלחת מטעם פורד בראשותו של Mr. James Buczkowski, Henry Ford Technical Fellow & Director Electrical and Electronics Systems Research and Advanced Engineering, במסגרת ארוע של מכון היצוא והרשות לשיתוף פעולה תעשייתי.

נציג פורד מוטור קומפני בישראל מר דן ביאליק אמר: "ישראל ניצבת בחוד החנית של הקדמה הטכנולוגית וברצוננו למנף משאבים מתקדמים אלה של ישראל ולשלב אותם במוצרי פורד העתידיים. בארבע השנים האחרונות שמה החברה דגש על פיתוח והטמעה של מערכות טכנולוגיות מתקדמות בייחוד בתחום מערכות המידע והתקשורת לרכב. אנו עדים לעניין הולך וגובר מצד יצרניות רכב ויצרניות משנה בין לאומיות בטכנולוגיות הייחודיות של החברות הישראליות ופורד מעוניינת בהן".

בינה בר-און , מנכ''ל הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי (רשפ''ת), אמרה כי מדיניות רשפ''ת הדוחקת בתעשייה הישראלית המבקשת להשתתף בנתחי עבודה ועסקים מטעם החברות המחויבות, להיות ברת תחרות בטיב, במחיר ובאספקה מוכיחה את יתרונותיה לאורך זמן שוב ושוב.