אנגרי בירדס נחתו בחלל: הושקה הגרסה החדשה

הציפורים הזועמות נוחתות בחלל החיצון: ברת Rovio הפינית שחררה היום את המשחק החדש בגרסת אנגרי בירדס - Angry Birds Space

אחרי המתנה ממושכת, חברת Rovio הפינית שחררה היום את המשחק החדש בגרסת אנגרי בירדס - Angry Birds Space, שכשפי שעולה מהשם והדיווחים הרבים שהתפרסמו עד כה, הציפורים הזועמות נוחתות בחלל החיצון. חשיפת המשחק נעשתה בתחילת החודש ישירות מתחנת החלל הבינלאומית - לא רק בגלל נושא המשחק אלא בשל העובדה שהחוקים קצת השתנו.

הציפורים עדיין זועמות על החזירים ועדיין צריך ליירט אותן עליהם, אבל הציפורים עפות בצורה קצת אחרת - הודות לחוקי הגרביטציה בחלל. כך, משימוש ראשוני במשחק, עולה כי הציפורים עפות בזווית מעוקלת אל החזירים שנמצאים על כוכבי לכת שונים וניתן להעיף אותן עליהם משני צדדיו של הכוכב המעוגל. אולי זה נשמע פשוט, אבל כרגיל אצל רוביו זה הופך ונהיה מאתגר עם הזמן.

המשחק יהיה זמין לאייפון תמורת 69 סנט ולאייפד תמורת 1.99 סנט. הגרסה למכשירי האנדרואיד תהיה חינמית אך תכלול פרסומות. במקביל, רוביו משחררת את המשחק גם למחשב האישי: גרסת ה-PC תעלה 5.95 דולר ותימכר דרך אתר המשחק, בעוד הגרסה למחשבי מק תעלה 2.99 דולר ותימכר דרך חנות האפליקציות של מחשבי המק. המשחק כולל 60 שלבים, כשבהמשך רוביו תשחרר שלבים נוספים בחינם ובתשלום.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס