רייטינג שיא אמש בהודעת הפרישה הדרמטית ב"The Voice"

אמש הגיעה תוכנית הכישרונות של רשת ל-32.5% צפייה, לא מעט בזכות הודעת הפרישה של המתמודדת יובל דיין ■ רגע ההודעה השיג רייטינג שיא של 38.2%

תוכנית הריאליטי "The Voice" של זכיינית ערוץ 2 רשת מוכיחה התאוששות צפויה עם ההתקרבות אל הגמר: אמש (מוצ"ש) הגיעה התוכנית ל-32.5% צפייה, לא מעט בזכות הודעת הפרישה הדרמטית של המתמודדת יובל דיין. רגע ההודעה השיג רייטינג שיא של 38.2%. המשדר של יום רביעי השיג מעט פחות - 29.2% צפייה.

אבל ההצלחה הבולטת ברייטינג בשבוע האחרון היא ללא ספק בערוץ 24 מבית קשת. גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך" הגיע לנתון שיא בתולדות הערוץ של 11.4% צפייה. מדובר בעלייה של 54% בהשוואה לגמר העונה הראשונה שהשיג 7.4%. דקת השיא של התוכנית הייתה רגע לפני ההודעה על הזוכים, עם 14.9%.

המשדר ביום חמישי, שודר במקביל למשחק הכדורסל של מכבי תל-אביב בערוץ 10, שזכה אף הוא, למרות ההתמודדות, לנתון מוצלח של 13.1% צפייה. הכרסום בנתונים היה בערוץ 2, שם שודרה התוכנית "הסיפור" של רשת. זו זכתה לנתון של 18.1% בלבד.

מעניין לבחון את התנהגות התוכנית "מצב האומה" של רשת בכל הקשור לרייטינג. למרות הצלחת התוכנית בעונה זו, נדמה כי היא עדיין לא הצליחה להוכיח את עוצמתה כמותג, בגלל התלות המשמעותית שלה בתוכנית המשודרת לפניה. תוכנית הסאטירה הצליחה להשיג נתון מרשים של 24.3% צפייה כששודרה אחרי "The Voice" - ואולם ביום חמישי האחרון, אחרי "הסיפור", היא הגיעה רק ל-14% צפייה.

"האח הגדול" של קשת ממשיכה להוכיח את עליונותה על פני כל יתר הלוח. בשני שידוריה השבוע נשקה התוכנית ל-40% צפייה. "ארץ נהדרת" הניבה 33.5%, ואילו "עובדה" ממשיכה בעונה המוצלחת בתולדותיה, עם 31.3% צפייה.

רייטינג
 רייטינג