גינדי: מכרנו 18 דירות ברמת-השרון ב-10 ימים; והמחירים?

כדי לעמוד במחיר הקרקע הגבוה וכלל העלויות הנוספות תידרש החברה למכור דירות במחיר ממוצע של למעלה מ-6 מיליון שקל ■ רוב הדירות נמכרו במחיר ממוצע של 5 מיליון שקל

10 ימים לאחר השקת פרויקט היוקרה של גינדי החזקות ברמת השרון מדווחת היום החברה כי מכרה 18 דירות בפרויקט בעבור 95.4 מיליון שקל.

מדובר בשתי דירות דופלקס בקומות העליונות של הבניין שנמכרו בעבור 7.7 מיליון שקל כל אחת ועוד 16 דירות בשטח 180 מ"ר בהיקף כספי של 80 מיליון שקל. המחיר הממוצע בו נמכרו הדירות ה"רגילות" עמד על 5 מיליון שקל. דוגמא לדירות שנמכרו: דירה בקומה הרביעית, בשטח 180 מ"ר, ב-4.685 מיליון שקל, דירה בקומה 12 בשטח 180 מ"ר ב-5.285 מיליון שקל ודירה נוספת בקומה 14, גם היא בשטח זהה לשתי האחרונות, ב-5.5 מיליון שקל.

חשוב לציין כי מכירת 18 דירות בפרק זמן קצר של 10 ימים היא אכן נתון מרשים, במיוחד לאור המחירים ומצב הענף אולם מדובר במחירי פריסייל (קדם-מכירות) ואת שאר הדירות תידרש החברה למכור במחירים הגבוהים יותר באופן משמעותי וזאת כדי לעמוד בהוצאות הכבדות של הקרקע והבנייה.

על פי הנתון שסיפקה החברה במועד השקת הפרויקט, ההשקעה הכספית בבניית הפרויקט כולל הקרקע תעמוד על 395 מיליון שקל (כולל מע"מ). חישוב פשוט מעלה כי כדי לעמוד במחיר הקרקע הגבוה וכלל העלויות הנוספות תידרש החברה למכור דירות במחיר ממוצע של למעלה מ-6 מיליון שקל. רוב הדירות שנמכרו כעת, על פי נתוני החברה, נמכרו במחיר ממוצע של 5 מיליון שקל.

פרויקט OAK GINDI TOWER עומד להיבנות על מגרש בשטח של כ-2.5 דונם שנרכש על ידי החברה מעיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל בעבור סכום שיא של 145 מיליון שקל (כולל מע"מ). הפרויקט עתיד לכלול בניין בגובה 17 קומות ובו 64 דירות. החברה צופה כי בניית הפרויקט תחל תוך מספר חודשים ומועד האכלוס צפוי לאוגוסט 2015.

לדברי רועי גינדי, מבעלי גינדי החזקות, "מאז ההשקה התקבלו באתר מאות פניות מלקוחות מתעניינים מאזור רמת השרון והסביבה ובימים אלה החברה חוזרת אל כל המתעניינים ומתאמת פגישות מכירה".