משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב רשת ACE

‏JWT‎‏ הוא ממשרדי הפרסום של אלקטרה, שרכשה לאחרונה את ‏ACE‏ לאחר שזו נקלעה לקשיים ■ ב-2011 עמד תקציב הפרסום של הרשת על 9.1 מיליון דולר

‎‎משרד הפרסום ‏JWT‏ יטפל בתקציב רשת ‏ACE‏. בשבועות האחרונים, בעקבות הליך הקפאת ההליכים אליו נכנסה הרשת, הוקפא גם מכרז פרסום שהיה באמצע התהליך. כעת, לאחר שהרשת נמכרה לאלקטרה, היא בחרה להעביר את תקציב הפרסום למשרד ‏JWT‏, המשמש לצד אדלר-חומסקי כאחד ממשרדי הפרסום שלה.

‏מכרז הפרסום, טרם מכירת הרשת, יצא לדרך לאחר שהתקציב טופל במשך 13 שנה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. במכרז שהוקפא התמודדו על התקציב גליקמן-נטלר-סמסונוב, פוגל-אוגילבי ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי.

‏על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב עמד על 12.3 מיליון דולר בשנת 2010 במחירי מחירון. ב-2011 עמד התקציב על 9.1 מיליון דולר.‏