4 מתמודדות במכרז לבניית מרכז עזריאלי בשרונה

המתמודדות במכרז לעבודות הביסוס, הדיפון והחפירה במתחם בפרויקט הקניון הענק של קבוצת עזריאלי במתחם שרונה במרכז תל אביב - דניה סיבוס, סולל בונה, ב.ס.ט ואשטרום

אתמול (א') הונחה אבן הפינה לקניון הענק של קבוצת עזריאלי במתחם שרונה במרכז תל אביב, והתחרות על עבודות הביצוע החלה. ל"גלובס" נודע כי ארבע חברות ביצוע מתמודדות במכרז לעבודות הביסוס, דיפון וחפירה במתחם בפרויקט. עוד נודע ל"גלובס" כי החברות הן דניה סיבוס, סולל בונה, ב.ס.ט ואשטרום. כאמור, מדובר במכרז המתייחס לעבודות הראשוניות לבניית הפרויקט בהיקף של כ-100 מיליון שקל. בעזריאלי עתידים לבחור את החברה המבצעת בתוך כעשרה ימים.

לאחר סיום העבודות האמורות ייפתח מכרז נוסף לבניית הפרויקט עצמו. גורמים בענף הנדל"ן מסבירים כי לא מן הנמנע שהחברה שתזכה במכרז הקרוב לעבודות הדיפון והחפירה תהיה גם זו שתבצע את שאר העבודה, כפי שנהוג בפרויקטים אחרים. קבוצת עזריאלי העריכה את עלות הבנייה הכוללת של הפרויקט בכ-900 מיליון שקל.

מרכז עזריאלי בשרונה עתיד לכלול מגדל משרדים, קניון וחניון תת קרקעי. היקף ההשקעה במרכז כולו מוערך בכ-1.5 מיליארד שקל כולל עלות הקרקע שרכש עזריאלי לפני תשעה חודשים בעבור 522 מיליון שקל. הפרויקט יכלול שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף 125 אלף מ"ר בבניין אחד שיתנשא לגובה 50 קומות. הקניון המתוכנן יהיה בגודל כ-11 אלף מ"ר בשלוש קומות והחניון התת קרקעי עתיד לכלול 1,600 מקומות. על עיצוב הפרויקט חתומים משרד דוד עזריאלי אדריכלים ומשרד משה צור אדריכלים. בניית הקניון צפויה להסתיים ב-2015, ובניית המגדל - ב-2016.

מקבוצת עזריאלי נמסר: "קבוצת עזריאלי אינה נוהגת למסור נתונים על מכרזים שטרם נסגרו. כשיהיה זוכה במכרז נשמח לפרסמו".