ליאור חורב: "שאול מופז יוביל את המחאה החברתית בקיץ; הוא לא גר בקיסריה או במגדל יוקרה"

חורב, יועצו האסטרטגי של יו"ר קדימה, בראיון לגל"צ: "מופז הוא אזרח מן השורה; הוא יודע בדיוק כמה כל דבר עולה ולמעשה היום הוא הנציג הטבעי של מעמד הביניים" ■ סקר "ידיעות אחרונות": חרף המחאה - נתניהו והליכוד מנצחים בבחירות

"שאול מופז יוביל את המחאה החברתית בקיץ" - כך אמר הבוקר (ה') בראיון לגלי צה"ל ליאור חורב, יועץ התקשורת של יו"ר מפלגת קדימה הטרי, שאול מופז.

חורב שיגר עקיצות לעבר אהוד ברק ובנימין נתניהו והוסיף כי "מופז הוא אזרח מן השורה. הוא גר בבית אחד ולא בקומה העליונה במגדל מפואר. הוא לא מחלק את זמנו בבתים בקיסריה ושכונות יוקרה אחרות. הוא יודע בדיוק כמה כל דבר עולה ולמעשה היום הוא הנציג הטבעי של מעמד הביניים".

ניצחונו המוחץ של מופז בפריימריז בקדימה מחמם את המערכת הפוליטית. סקר של "ידיעות אחרונות" הבוקר מנבא לקדימה בראשון מופז 12 מנדטים בלבד, כאשר העבודה בראשות שלי יחימוביץ' מתחזקת ל-18 מנדטים במקום 13 מנדטים אם לבני הייתה מובילה את קדימה. לפי הסקר, מפלגתו של יאיר לפיד זוכה ל-12 מנדטים אם הבחירות היו נערכות היום, אולם במידה ולבני תצטרף ליאיר לפיד השניים יקבלו יחדיו 15 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי למרות המחאה החברתית, נתניהו והליכוד עדיין זוכים לרוב בבחירות: הליכוד עם 28 מנדטים ונתניהו זוכה לשיעור תמיכה של 54% לעומת 16% למופז.