מנכ"ל רשות השידור החליט: עוברים לבת-ים

המתחם המיועד של הרשות במטרופולין ת"א יהיה ברחוב הקוממיות בבת-ים ■ ההחלטה דורשת אישור סופי של מוסדות הרשות והאוצר, שנוטים לתמוך במהלך

מתחם רשות השידור בתל-אביב יעבור לבת-ים. ל"גלובס" נודע כי כך החליט מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם. ההחלטה דורשת אישור סופי של מוסדות הרשות והאוצר, אשר נוטים לתמוך במהלך.

המתחם המיועד של הרשות במטרופולין תל-אביב יהיה ברחוב הקוממיות בבת-ים, סמוך לקאנטרי קלאב. זאת לאחר שבעיריית בת-ים הציעו לרשות שטח של 2 דונם בחינם, בשטח המיועד למבנה ציבור.

ברשות מקווים להתחיל בבנייה עוד השנה, לאחר חתימה סופית על חוזה חכירה, ולהעביר למתחם חדש את אולפני הטלוויזיה, הרדיו והמינהלה, היושבים היום בשטח היקר שבדרום הקריה בתל-אביב.

בהתאם לתוכניות החלות על השטח, אין צורך בהסכמת הוועדה המחוזית לבניית מבני ציבור בבעלות המדינה. זאת לאור העובדה שמדובר בקרקע המצויה בבעלות עיריית בת-ים.

בת-ים מבקשת להעביר את הרשות לאזור המוגדר כאזור עסקים, בציפייה כי נוכחות הרשות במקום תגביר את ההכנסות באזור ותגדיל את התנועה והתעסוקה. צוות הנדל"ן של רשות השידור, בראשות המנכ"ל יוני בן-מנחם, ניהל בימים האחרונים מגעים מול ראש עירית בת-ים, שלומי לחיאני, בסיוע האוצר.

הבנייה בבת-ים אמורה לעלות לרשות השידור כ-40 מיליון שקל שיגיעו ממכירת השטחים בתל-אביב. במקביל יפונה מתחם רוממה בירושלים בעבור כרבע מיליארד שקל, ויממן את בניית המתחם המחודש של הרשות בשערי צדק בבירה.

בעיריית בת-ים אישרו כי מתקיים משא-ומתן מתקדם בנושא.