איש השיווק של חודש מארס: אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב

בנימוקי הבחירה נכתב כי במשך 5 שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות

אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, נבחר על-ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מארס.

הוועדה מסרה כי הבחירה נעשתה בעקבות מהלכים שהובילו למהפך במעמדה של החברה, מיצובה ומקומה בשוק הישראלי והעולמי.

בנימוקי הבחירה נכתב כי במשך 5 שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות, כל זאת במקביל להרחבת קווי ייצור, הקמת מערכות משולבות של תעשייה, מסחר והפצה.

מוטולה גם ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות, בהן ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של "גרוהה".

מוטולה מכהן כמנכ"ל נגב מזה כ-5 שנים. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל רשת בסט ביי וכמנכ"ל חברת סמל"ת, היבואנית של פיאט ואלפא רומיאו.