ההמלצות החמות: 5 מניות שצפויות "לטוס" באפריל

באתר הכלכלי הפופלרי The Street מאמינים כי גל העליות יימשך בקרוב והרכיבו רשימה של 5 מניות הצפויות לזנק בחודש הקרוב ולצמוח גם בטווח הארוך ■ ברשימת הזהב: קוולקום, פוסיל ופריגו

לאחר שהמדדים המרכזיים בוול סטריט סגרו את הרבעון הטוב ביותר מזה 14 שנה ולמרות שבחודש מארס מדד ה-S&P 500 רשם עלייה מתונה יותר של כ-3.13% "בלבד", באתר הכלכלי הפופלרי The Street מאמינים כי גל העליות יימשך בקרוב והרכיבו רשימה של 5 מניות הצפויות לזנק בחודש הקרוב ולצמוח גם בטווח הארוך.

1. קוואלקום - ענקית הטכנולוגיה קוואלקום, המספקת פתרונות וויירלס ונחשבת בין היתר ליצרנית השבבים לטלפונים סלולרים הגדולה בעולם. החברה זינקה ברבעון הראשון ב-24% ואנליסטים מעריכים כי היא תמשיך לצמוח ברבעון השני בשיעור דומה ובטווח הארוך יותר תזנק בלא פחות מ-50%. האנליסטים מבססים הערכתם על הצמיחה הגוברת בשוק הסלולר בשנים האחרונות ובייחוד בתחום הסמארטפונים. שווי השוק של החברה עומד על 115 מיליארד דולר והיא נסחרת במכפיל רווח של 26. מתוך כ-42 אנליסטים המסקרים את המניה כ-28 מהם העניקו לה המלצת "קניה" ומחיר יעד ממוצע לשנה הקרובה המשקף פרמיה של 20%-25%.

2.פוסיל - אם קיימת חברה שהמילה ראלי מתאימה לה כמו כפפה ליד זוהי קמעונאית האופנה פוסיל. החברה "טסה" ברבעון האחרון ב-66% והתווספה למדד ה-S&P 500. פוסיל מוכרת מוצרי אופנה ושעוני יוקרה באמצעות יותר מ-360 סניפים שהיא מחזיקה, וכן באמצעות שיווק לצד שלישי. לחברה שווי שוק של כ-8.1 מיליארד דולר והיא נסחרת במכיל רווח של 29.17. מתוך 15 אנליסטים המסקרים את המניה 7 העניקו לה המלצת "קניה", ומחיר יעד ממוצע המשקף פרמיה של 15%.

3. Activision Blizzard - (סימול: ATVI) - היא אחת ממפתחות משחקי הווידאו הגדולות בעולם שבין היתר אחראית לפיתוח משחק המחשב הפופלרי The World of Warcraft. את הרבעון האחרון סיימה החברה עם עלייה של כ-13% ובקופת המזומנים שלה יותר מ-9 מיליארד דולר. מתוך 25 אנליסטים המסקרים את המניה בוול סטריט, 15 מהם העניקו לה המלצת "'קניה" ומחיר יעד של 18 דולר למניה - פרמיה של כ-40% על המחיר שבו היא נסחרת בשוק.

4. סטארבקס - לענקית בתי הקפה קיימים יותר מ-17,000 סניפים ברחבי העולם ובתחילת החודש היא הודיעה כי בכוונתה לשלש את מספר הסניפים שלה בסין. מתחילת השנה זינקה מניית החברה בכ-27%. מתוך 30 אנליסטים המסקרים את המניה 16 מהם העניקו לה המלצת "קניה" ומחיר יעד ממוצע של 67 דולר למניה לרבעון הקרוב, כלומר, פרמיה של 17% על מחיר המניה כיום.

5. פריגו - חברת הפארמה הענקית רשמה עליות של כ-17% במהלך הרבעון הקודם ואנליסטים צופים כי הרבעון הקרוב היא תגדיל את המכירות שלה ב-20%. מחיר היעד שהם מעניקים לה, משקף פרמיה של 18% לרבעון השני.