פסח בחו"ל: מהם היעדים המועדפים על הישראלים בחג?

רשות שדות התעופה השלימה את היערכותה לחג הפסח, במהלכו צפויים לעבור בנתב"ג מעל לחצי מיליון נוסעים בכ-3,630 טיסות

רשות שדות התעופה השלימה את היערכותה לחג הפסח, שבמהלכו צפויים לעבור בנתב"ג מעל לחצי מיליון נוסעים. על-פי תחזית רש"ת, יעברו בנתב"ג כ-567,000 נוסעים בכ-3,630 טיסות.

מחר, יום חמישי 5 באפריל, יעברו כ-49,000 נוסעים בנתב"ג; ביום ראשון בחול המועד פסח (8 באפריל) תירשם תנועה של 45,182 נוסעים; ובסיום החג, ביום ראשון 15 באפריל, תירשם תנועה של 50,000 נוסעים בנמל-התעופה.

מרש"ת נמסר כי היעדים המועדפים על הנוסעים בפסח השנה הם ארה"ב, גרמניה, צרפת, אנגליה, איטליה ורוסיה.

במסגרת ההיערכות לפסח רש"ת תגברה את צוותי השירות, הכשירה את כל מוקדי ההסעדה ושירותי המזון בנתב"ג, בשדות-התעופה הפנים-ארציים ובמעברי הגבול, והיא תציב שני מאזני שקילה לטובת הנוסעים שבאמצעותם יוכלו לשקול את הכבודה, לבחון אם זו עומדת בקריטריונים של חברות התעופה ולמנוע תשלום נוסף על משקל יתר.

כדי להקל על תנועת הנוסעים ולקצר את זמני ההמתנה בטרמינל, העמידה רש"ת כבר החל מ-20 במארס מסלול בידוק מהיר שיקצר משמעותית את העמידה בתורים. השירות ניתן לנוסעי חברות התעופה שמאפשרות ביצוע רישום לטיסה (צ'ק אין) באמצעות האינטרנט.

במסגרת המסלול המהיר, נוסעים שברשותם כבודת יד בלבד יוכלו לבצע צ'ק-אין באינטרנט, להדפיס בבית את כרטיס העלייה למטוס ולגשת היישר לעמדת הבידוק הביטחוני לכבודת יד בלבד.

רשות שדות התעופה ממליצה לציבור הנוסעים להתעדכן מראש במועדי ההמראות והנחיתות ולהגיע 3 שעות לפני מועד ההמראה.