TIM: וואלה עוקף את יו-טיוב - האתר השלישי הנצפה בישראל

את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%

אתר וואלה רשם שיא של שנה בשיעור החשיפה אליו במהלך חודש מארס - כך עולה מסקר TIM של חברת TNS טלסקר. השיא, שיעור חשיפה של 66.7%, הספיק לוואלה כדי לעקוף את יו-טיוב (עם חשיפה של 66.6%) ולהתברג במקום השלישי. הפעם האחרונה שמהלך כזה קרה הייתה לפני שנה.

את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל, עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011), ופייסבוק עם שיעור חשיפה של 74.3% (הגבוה ביותר מאז אוקטובר 2011).

על אף שאתר ynet התרחק מעט מוואלה בדירוג, הוא רושם את נתוני החשיפה הגבוהים ביותר שלו (62.9%) מאז מאי 2011.

גם בחשיפה ממקומות העבודה וואלה זינק למקום השלישי על חשבון פייסבוק, עם חשיפה של 53.5% לעומת 48.8%, בהתאמה.

בזירה הכלכלית, "כלכליסט" רשם שיעור חשיפה של 16.2%, "גלובס" 14.3% ו"דה מרקר" עם 13.9%.

סקר TIM סוקר בחודשים האחרונים גם את התנהגות הגולשים בכל הקשור לצפייה בסדרות ובתוכניות טלוויזיה דרך האינטרנט. על-פי הנתונים, "האח הגדול" היא עדיין התוכנית הפופולרית ביותר בצפייה דרך האינטרנט, והיא אף התחזקה לעומת חודש פברואר, עם 23% לעומת 19%.

אחריה נמצאת תוכנית הדגל של רשת, "The Voice", שעונתה הראשונה הסתיימה בסוף השבוע האחרון. "The Voice" התחזקה אף היא לעומת פברואר ועלתה מ-13% ל-17%.

תוכנית נוספת שהתחזקה, אם כי בשיעור נמוך יותר, היא "ארץ נהדרת", עם 14% לעומת 12% בפברואר. אל המקום הרביעי הגיעה התוכנית "עבודה ערבית" עם 7%.

עוד ברשימה: תוכניות החדשות (6%), "מצב האומה" (5%), "שקרניות קטנות ויפות" (4%), "המיוחדת" (4%), "רמזור" (4%) ו"אליפים" (3%).

הסקר מראה כי בחודש מארס קבוצת הגיל הדומיננטית בצפייה מהאינטרנט השתנתה. בעוד שבפברואר שיעור הצופים הגבוה ביותר היה בקרב בני 18-29 (68%), בחודש מארס הקבוצה המובילה היא בני 13-17 (72%). הנתונים המגדריים כמעט לא השתנו, כש-57% מהנשים צופות בסדרות באינטרנט (לעומת 55% בחודש פברואר), ו-45% מהגברים (לעומת 43% בפברואר).

באשר לזהות אתרי האינטרנט שדרכם צופים הגולשים בסדרות, mako ממשיך להוביל (38%); כשאחריו נמצאת רשת, ששמרה על מעמדה (18%) על אף שעברה לפעול כאתר עצמאי לאחר סיום ההתקשרות בת 3 השנים עם אתר ynet. אחריהם נמצאים יו-טיוב (12%) ו נענע10 (5%).

סקר TIM
 סקר TIM