"האייפד החדש" - הטאבלט הטוב בשוק

האייפד החדש של אפל ינחת בישראל באופן רשמי בשבועות הקרובים ■ המכשיר כולל מספר שיפורים שבהחלט מוסיפים לחוויה, אבל יש לו גם חסרונות שאין בדגם הקודם ■ מומלץ למי שרוכש טאבלט ראשון, אך לא חיוני למי שכבר יש לו אייפד 2

האייפד החדש של אפל ינחת בישראל באופן רשמי בשבועות הקרובים, כאשר כבר עכשיו אפשר להשיג אותו בחנויות פרטיות במחיר גבוה יותר ממה שהיבואן הרשמי iDigital מתכנן לגבות.

עיצוב: יציאה של גאדג'ט חדש מלווה בדרך כלל בעיצוב מחודש. לא אצל אפל. עיצובו של האייפד החדש זהה לאייפד 2, רק שהוא קצת כבד יותר מקודמו (652 גרם לעומת 601 גרם באייפד 2). העובי עומד על 9.4 מ"מ לעומת 8.8 מ"מ.

מסך: הגודל נשאר 9.7 אינץ', אך האיכות שופרה משמעותית לאחר השדרוג לטכנולוגיית רטינה, הקיימת באייפון 4 וב-4S. הרזולוציה בדגם החדש גבוהה ביותר ועומדת על 2048x1536. כמות הפיקסלים עומדת על 3.1 מיליון - פי 4 מהדגם הקודם. התוצאה היא הצגה חדה ונקייה יותר של טקסטים וצבעים.

מעבד: A5X מהיר כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, שמאפשר גרפיקה טובה יותר ומהירות תגובה מהירה יותר מזו של האייפד 2, הדבור מורגש באפליקציות כבדות.

מצלמה: המצלמה האחורית שודרגה ל-5 מגה פיקסל, לעומת המצלמה הלא ממש טובה הקיימת באייפד 2 שהייתה עם חיישן של פחות מ-1 מ"פ. איכות התמונות סבירה מאוד.

חימום: בניגוד לאייפד 2, הדגם הזה מתחמם לאחר זה מה.

בשורה התחתונה: האייפד החדש כולל מספר שיפורים שבהחלט מוסיפים לחוויה, אבל יש לו גם חסרונות שאין בדגם הקודם. מצד שני, נכון לעכשיו, מדובר בטאבלט הטוב בשוק. לכן, הוא מומלץ למי שרוכש טאבלט ראשון, אך לא חיוני למי שכבר יש לו אייפד 2 ורוצה לשדרג.

מחיר: 2,350 שקל לגרסת ה-16 ג'יגה עם חיבור אינטרנט אלחוטי. בקרוב ברשת iDigital.

ציון: 9.5.