25 דירות חדשות ייבנו בחולון; 640 אלף שקל לקרקע ליח"ד

חברת הנדל"ן נתנאל גרופ זכתה במכרז שפרסמה עיריית חולון לבניית 25 יחידות דיור במתחם ■ הצעתה הזוכה של החברה עמדה על כ-16 מיליון שקל

חברת הנדל"ן נתנאל גרופ זכתה במכרז שפרסמה עיריית חולון לבניית 25 יחידות דיור במתחם 501 בעיר. הצעתה הזוכה של החברה עמדה על כ-16 מיליון שקל, סכום המשקף שווי קרקע ליחידת דיור בגובה כ-640 אלף שקל.

לחברה זכויות נוספות במקרקעין וזאת לאחר שבעבר רכשה זכויות לבניית 4.21 יחידות דיור נוספות. יחד עם הרכישה החדשה זכויותיה של החברה יעמדו על 29.21 יחידות דיור. החברה דיווחה לבורסה כי תממן את העסקה מהונה העצמי, מימון בנקאי או פיננסי אחר.

בהשוואה לעסקה אחרת לרכישת קרקע באותו המתחם שנסגרה בתחילת השנה נראה שמחירי הקרקע רשמו עלייה קלה. בעסקה שנסגרה בינואר, במסגרתה זכתה חברת אאורה ישראל בקרקע לבניית 92 יחידות דיור, שילמה אז החברה כ-587 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. במקביל, המחיר הנוכחי עדיין נמוך מעסקאות מוקדמות יותר שנעשו במתחם שנסגרו ברמה של למעלה מ-700 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור.

לפני כחודשיים דיווחה החברה על מכירת זכויותיה במגרש ביפו תמורת 10 מיליון שקל, בעוד שהמגרש היה רשום בספרי החברה לפי שווי של 4.6 מיליון שקל בלבד. בעקבות המכירה רשמה החברה רווח של כ-4.2 מיליון שקלים, אחרי הוצאות.

מימוש זה הצטרף למימושים נוספים אותם ביצעה לאחרונה, בהם מימוש של קרקע בחולון תמורת 13.5 מיליון שקל וקרקע נוספת בבאר יעקב תמורת 10.11 מיליון שקל.