בריינסוויי מגדילה קופת המזומנים: גייסה כ-16 מיליון שקל

הגיוס - בהובלת קרן שביט קפיטל ■ ההשקעה משקפת מחיר של 30 שקל לחבילה בת מניה אחת וכתב אופציה אחד

חברת בריינסוויי מעמיקה את קופת המזומנים שלה. החברה דיווחה היום (א') כי חתמה על הסכם השקעה, לפיו תגייס החברה, ממספר משקיעים כ-16 מיליון שקל בהובלת קרן שביט קפיטל, קרן פרייבט אקוויטי המתמקדת בהשקעות בחברות בשלבים מתקדמים ועם פוטנציאל צמיחה משמעותי, בתמורה להקצאה של 532,382 מניות של החברה וכן כתבי אופציה הניתנים למימוש ל-532,382 מניות נוספות.

ההשקעה משקפת מחיר של 30 שקל לחבילה בת מניה אחת וכתב אופציה אחד. החברה רשאית להגדיל את ההשקעה בסכום נוסף של עד 3.75 מיליון שקל בתוך שבועיים ממועד החתימה, ממשקיעים נוספים שזהותם תיקבע על ידי החברה.

תמורת סכום ההשקעה תנפיק כאמור בריינסוויי למשקיעים מניות בהיקף של כ-4.3% מהונה של החברה, וכן 532,382 כתבי אופציה, אשר לא יירשמו למסחר בבורסה, הניתנים למימוש לאותו מספר מניות. המניות והמניות שינבעו ממימוש כתבי האופציה תרשמנה למסחר בבורסה ותהיינה שוות בזכויות למניות הרגילות הקיימות בהון החברה. השלמת ההשקעה לרבות תשלום התמורה והקצאת המניות וכתבי האופציה תתבצע בתוך 45 ימים.

גארי ליבלר, מנהל שותף בקרן שביט קפיטל, ציין כי "בריינסוויי פרסמה לאחרונה תוצאות מצויינות של הניסוי הקליני לטיפול בדכאון מג'ורי ואנו מצפים להמשך התקדמות בהגשת בקשת אישור ה- FDA בארה"ב. אנו מאמינים שהחברה, בהובלת הצוות הניהולי החזק שלה, ממוצבת היטב לחדור לשוק ולהפוך לחברה המובילה בתחומה. סימן לכך ניתן לראות כבר כעת בעניין הרב שמעוררת החברה בשווקים שמחוץ לארה"ב".