נקמה כואבת: רופאת שיניים עקרה את כל שיניו של האקס

רופאת שיניים מפולין התנקמה בחבר שעזב אותה, וכשהגיע לטיפול אצלה הרדימה אותו ואז עקרה את כל שיניו ■ "כשראיתי אותו שוכב שם חשבתי - איזה מניאק!"

פרידה כואבת: רופאת שיניים מפולין החליטה לנקום בצורה אכזרית במיוחד בבן-זוגה שעזב אותה לטובת אישה אחרת. הרופאה סיממה את חברה לשעבר - ועקרה את כל שיניו. ואם זה לא מספיק, חברתו החדשה זרקה אותו לאחר שגילתה כי הוא נותר חסר שיניים.

רופאת השיניים, אנה מקוויאק בת ה-34, לא הצליחה לעמוד בפיתוי והחליטה להעניש את בן-זוגה לשעבר, שהגיע אליה לטיפול שיניים שגרתי ימים ספורים לאחר שנפרדו. הרופאה הרדימה אותו בהרדמה כללית, ואז עקרה באופן כירורגי את כל השיניים מפיו.

לאחר מכן עטפה רופאת השיניים את פניו ופיו של המטופל בתחבושות. כשהתעורר סיפרה לו כי 'חל סיבוך 'במהלך הטיפול, וכי עליו ללכת להתייעץ עם מומחה. "ניסיתי להיות מקצוענית ולנתק את עצמי מהרגשות, אבל כשראיתי אותו שוכב שם חשבתי - איזה מניאק!", סיפרה רופאת השיניים.

"הכלבה רוקנה לחלוטין את הפה שלי"

בן-הזוג נטול השיניים שיחזר: "ידעתי שמשהו לא כשורה, כי כשהתעוררתי לא יכולתי להרגיש את השיניים, והלסת שלי הייתה עטופה בתחבושות. היא אמרה לי שהפה שלי תחת הרדמה, ושלא אוכל להרגיש כלום למשך זמן מה, והתחבושות יגנו על הפה עד שאראה מומחה".

"כשהגעתי בחזרה הביתה הבטתי במראה ולא יכולתי להאמין. הכלבה רוקנה לחלוטין את הפה שלי", אמר בכעס.

אבל מזלו הרע של בן הזוג לא נעצר שם. חברתו החדשה החליטה לעזוב אותו כשראתה שהוא ללא שיניים. "בנוסף, אני הולך לשלם הון על שיניים תותבות או משהו בסגנון", ציין.

רופאת השיניים עלולה לקבל עונש חמור של 3 שנות מאסר בעקבות המעשה שביצעה. נגד רופאת השיניים נפתחה חקירה פלילית בגין מעילה באמון מטופל.