ארה"ב: תובע את BMW בגין זיקפה תמידית שנגרמה לו

הנרי וולף מקליפורניה טוען כי רכיבה של 4 שעות באופנוע מתוצרת BMW גרמה לו למצב של פריאפיזם - תופעה של זיקפה ממושכת, שבמקרה שלו נמשכה 20 חודשים

אזרח אמריקני תובע את חברת BMW בטענה כי רכיבה ממושכת על האופנוע מתוצרת החברה גרמה לו למקרה חמור של פריאפיזם (תופעה של זיקפה תמידית) שממנו הוא סבל במשך 20 חודשים - כך לפי דיווח של העיתון "USA TODAY".

הנרי וולף, תושב קליפורניה, תובע את החברה וטוען כי לאחר שיצא לרכיבה בת 4 שעות באופנוע שלו, מתוצרת חברת BMW מודל 1993, הוא איבד את התחושה באזור חלציו וסבל מזיקפה שנמשכה כמעט שנתיים. כמו כן, בכוונתו לתבוע גם את חברת קורבין-פסיפיק, יצרנית מושב האופנוע שעליו רכב, בטענה כי האחריות למצבו חלה גם עליה.

לפי הדיווחים, היו מקרים בעבר שמושבי אופנוע המכונים "מושבי בננה" גרמו לרוכביהם, גברים ונשים, מצב של חוסר תחושה באזור החלציים, אך זהו המקרה החמור והקיצוני ביותר שדווח עד כה.

וולף ועורך דינו מבקשים פיצוי כספי משתי החברות, בגין איבוד שכר, בדיקות רפואיות ונזק נפשי שנגרם לו כתוצאה מחוסר היכולת שלו לקיים יחסי מין.

"מאז שיצאתי לרכיבה על האופנוע בספטמבר 2010, חיי השתנו ללא היכר, וסבלתי מלחצים נפשיים רבים, אומר וולף. "כאשר ראיתי שהזיקפה נמשכת יותר מ-4 שעות, התחלתי לדאוג. כולם יודעים, ובוודאי צרכני הויאגרה, שזיקפה הנמשכת מעל 4 שעות היא סימן לדאגה".