זעזוע בהוט: המשנה למנכ"ל ישראל לדרברג פורש מתפקידו

לדרברג, המשנה למנכ"ל הוט וסמנכ"ל הכספים ב-10 השנים האחרונות, מסיים את תפקידו בחברה לטובת ניהול עסקים פרטיים

זעזוע בהנהלת הוט: ישראל לדרברג, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים ב-10 השנים האחרונות, הודיע אתמול למנכ"ל הרצל עוזר על רצונו לסיים את תפקידו בחברה, לטובת ניהול עסקים פרטיים. לדרברג ימשיך בתפקידו כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל הכספים בהוט בחודשים הקרובים, עד למציאת מחליף.

לדרברג אמר היום: "לאחר 10 שנים אינטנסיביות, במציאות עסקית מורכבת ומאתגרת, מיציתי את עצמי ואני פונה לדרך חדשה. אני מודה על האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי, להיות שותף לאחד המהפכים העסקיים המשמעותיים ביותר בשוק התקשורת הישראלי. אני עוזב חברת תקשורת ממוזגת שמימשה את חזון הטריפל, חברה מובילה שעברה לרווחיות, והיא בעלת איתנות פיננסית".

לדרברג, מוותיקי שוק התקשורת, ליווה את הוט מראשית דרכה, והיה שותף מרכזי בבניית אבני היסוד של החברה. בין המהלכים המהותיים ביותר אותם הוביל לדרברג, ראוי לציין את המיזוג הפיננסי של חברות הכבלים לתוך החברה המאוחדת הוט, תוך בניית הסכם המימון של החברה. כמו כן, הוביל לדרברג את תהליך התשקיף וההנפקה של האג"ח בהיקף של 1.5 מיליארד שקל בשוק ההון.

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט: "צר לי על החלטתו של ישראל, אך אני מכבד אותה. לאורך השנים הוביל ישראל את התחום הפיננסי בחברה להישגים מרשימים, והיווה עוגן מרכזי בהנהלה. ברצוני להודות לו על תרומתו הרבה, ולאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".