מניית היום: חברת תקשורת שטסה 12% לאחר שרכשה חברה

אלוט תקשורת הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת התקשורת אורטיבה ■ במקביל, פרסמה החברה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012 ודיווחה על עלייה של 41% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2011

החברה הדואלית אלוט תקשורת מזנקת היום בבורסת ת"א בכ-12% ובמחזורים יחסית גבוהים לאחר שהודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת אורטיבה העוסקת בפתרונות תקשורת אלחוטית. החברה לא סיפקה נתונים לגבי ההיקף הכספי של העסקה.

חברת אורטיבה מפתחת טכנלוגיה המשפרת את העברת תקשורת וידאו אלחוטית, בייחוד באמצעות טלפונים סלולרים, כך שלפי הערכות הרכישה תגדיל את נתח השוק של אלוט בתחום התקשורת האלחותית ותעניק לה יתרונות טכנלוגים על פני מתחרותיה.

הרכישה תאפשר לאלוט למכור לספקיות סלולר את הטכנלוגיה שתאפשר להם לשפר באופן משמעותי את העברת נתוני הוידאו באמצעות תקשורת אלחותית.

במקביל לרכישת אורטיבה, אלוט פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2012, מהם עולה כי הכנסות החברה זינקו ב-41% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 24.2 מיליון דולר, המשקפים עלייה של 10% לעומת הרבעון האחרון של 2011.

בשורה התחתונה החברה דיווחה על רווח נקי (non-GAAP) של 5 מיליון דולר או 15 סנט למניה, זאת לעומת רווח של 14 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

קופת המזומנים של החברה גדלה לרמה של 165.4 מיליון דולר וברבעון האחרון נהנתה מתוספת של 4.4 מיליון דולר.